Skróty klawiszowe:
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
nowaslupia.bip.jur.pl
Wyświetl stronę główną » P R Z E T A R G I i INNE ZAM. » OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM- Budowa Hali Sportowej
Nowa Słupia, dnia 5.03.2009 r.
RTI – 341 – 4/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania: „BUDOWA HALI SPORTOWEJ W NOWEJ SŁUPI”
(nr sprawy: RTI – 341 – 4/09).
Działając na podstawie art. 40 ust. 1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (ujednolicony tekst ustawy Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Gmina Nowa Słupia zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego.
Gmina Nowa Słupia
ul. Rynek 15
26 – 006 Nowa Słupia
tel. (041) 31 78 700
fax. (041) 31 77 221
strona internetowa: www.nowaslupia.bip.jur.pl
e-mail: inwestycje@nowaslupia.pl
II. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.nowaslupia.bip.jur.pl.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonane robót budowlanych
w zakresie budowy: „Hali sportowej w Nowej Słupi” wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół oraz wewnętrzną instalacją wodno – kanalizacyjną, c.o., wraz
z wentylacją mechaniczną i instalacją elektryczną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakresu prac) określony jest w dokumentacji projektowej, będącej integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik Nr 1 SIWZ) na którą składa się:
• Projekt wykonawczy zawierający część opisową i graficzną.
• Przedmiary robót mające wyłącznie charakter informacyjny.
• Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Wspólny Słownik Zamówień: Kod CPV:
45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45000000-7 Roboty budowlane
45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania instalacji elektrycznych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
W przypadku złożenia oferty częściowej oferta zostanie odrzucona.
VI. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
W przypadku złożenia oferty wariantowej oferta zostanie odrzucona.
VII. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 14 – ście miesięcy od daty podpisania umowy, w której szczegółowo zostanie określony termin wykonania zamówienia .
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
8.1 Warunki ogólne udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy:
8.1.1 potwierdzający spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz
w art. 44 ustawy Pzp.,
8.1.2 którzy, wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie,
8.2 Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków szczegółowych:
8.2.1 Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN.
8.2.2 Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż wartość oferty brutto.
8.2.3 Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w celu obsadzenia niżej wymienionych stanowisk:
a) Kierownik/cy budowy/robót: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa.
Wymagane potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: Konstrukcyjno – budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz c.o. oraz instalacji i urządzeń elektrycznych.
8.2.4 Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę – warunek określony w pkt. 12.2.3. siwz winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę.
8.2.5 Wykażą posiadanie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi
i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponować, wykonawca lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli
w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał narzędzia
i urządzenia, którymi będzie dysponował, załącznik nr 11 do SIWZ.
UWAGA !
Ponadto do oferty należy załączyć kosztorysy ofertowe szczegółowe opracowane na podstawie przedmiarów robót
8.3 Ocena spełniania warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
8.3.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
8.3.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 Ustawy Pzp.
8.4 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
8.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy jeżeli nie spełnia wymogów zawartych w art. 89 Ustawy Pzp.
8.6 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
IX Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
9.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
9.1.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
9.1.2 Formularz cenowy z harmonogramem rzeczowo finansowym - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
9.1.3 Parafowany Projekt umowy.
9.1.4 Oświadczenie dotyczące wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy.
9.1.5 Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
9.1.6 Dowód wniesienia wadium.
Ponadto:
9.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu składa następujące dokumenty:
9.2.1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników)
9.2.2 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników)
9.2.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników).
9.2.4 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
9.2.5 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników).
9.2.6 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników).
9.3 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
9.3.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje Zamawiających/inwestorów), w tym co najmniej 1 budynek kubaturowy oświatowy lub użyteczności publicznej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 3 000 000 zł brutto lub co najmniej 2 budynki kubaturowe oświatowe lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 brutto każde - załącznik nr 5 do SIWZ.
9.3.2 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 12.2.3. niniejszej SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego) – załącznik nr 6 do SIWZ.
9.3.3 Wykaz sprzętu, narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponować, wykonawca lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - załącznik nr 11 do SIWZ.
9.4 W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
9.4.1 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na wartość nie mniejszą od określonej w pkt 12.2.1. niniejszej SIWZ wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.4.2 Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż określonej w pkt 12.2.2. niniejszej SIWZ.
9.5 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
9.5.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 13.2.3., 13.2.5. siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.5.2 Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 13.2.6. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.5.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 13.5) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt 13.5.
9.6 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.
9.6.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
9.6.2 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 13.2.1., 13.2.2., 13.2.3., 13.2.5., 13.2.6., 13.5. siwz dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
9.6.3 W przypadku podmiotu będącego spółką cywilną należy załączyć do oferty kopię umowy spółki.
9.6.4 Pełnomocnictwo o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych winno odzwierciedlać stanowisko wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego.
9.6.5 Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
9.6.6 Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.
9.6.7 Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
9.7 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.
9.7.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
9.7.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
X. Informacje na temat wadium:
Zgodnie z zapisami pkt. 15 SIWZ Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium. w wysokości: 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100).
XI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga oceny
Cena oferty 100 %
XII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 3.04.2009r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego:
Gmina Nowa Słupia
ul. Rynek 15
26 – 006 Nowa Słupia
Pokój nr 7 (sekretariat)
XIII. Termin związania ofertą:
1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przez upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminy o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XIV. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
XV. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz
z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów.
XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 51796-2009 dnia 5.03.2009r
Wójt Gminy Nowa Słupia
Wiesław Jerzy Gałka
3369
Razy
czytano
651
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Urząd Gminy Nowa Słupia.
Data utworzenia: .
Wprowadził do systemu: Agnieszka Widz. Data wprowadzenia: 2009-03-05 15:13:16.
Zatwierdził do publikacji: Agnieszka Widz. Data publikacji: 2009-03-05 15:13:16.
Dokumenty
Rejestr zmian
2014-01-27 09:09 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2009-04-29 00:00 |
---|
Edycja artykułu - Agnieszka Widz |
2009-04-03 00:00 |
---|
Edycja artykułu - Agnieszka Widz |
2009-03-06 00:00 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Widz |
2009-03-06 00:00 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Widz |
2009-03-06 00:00 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Widz |
2009-03-06 00:00 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Widz |
2009-03-05 00:00 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Widz |
2009-03-05 00:00 |
---|
Dodanie artykułu - Agnieszka Widz |
Archiwum:
Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:
Andrzej Gąsior
Burmistrz Miasta i Gminy
Nowa Słupia
Przyjmowanie skarg i wniosków - informacje
Godziny obsługi Interesantów:
PONIEDZIAŁEK: 7.30 - 15.30
WTOREK: 7.30 - 15.30
ŚRODA: 7.30 - 15.30
CZWARTEK: 7.30 - 15.30
PIĄTEK: 7.30 - 15.30
lub inny uzgodniony termin.
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG - KOMUNIKAT
Sesje Rady Miejskiej - on-line
Przewodniczący Rady Miejskiej - Rafał Piasecki
DYŻUR W KAŻDY CZWARTEK 10.00-12.00
przy sali konferencyjnej UMiG
tel . 41 3178-770
Miasto i Gmina Nowa Słupia
NIP 6572464005
REGON 291010406
kod TERYT 2604133
adres korespondencyjny:
26-006 Nowa Słupia, ul.Rynek 15
Kontakt:
skrzynka podawcza ePUAP:
/8cf2p6qd5k/skrytka
tel. 41 31-78-700
adres e-doręczenia:
AE:PL-52584-95124-UUAVC-17
email: urzad@nowaslupia.pl
Referat Gospodarki Komunalnej
i Ochrony Środowiska
Nowa Słupia, ul.Staszica 18
tel. 41 3177-622
tel. 41 363-03-72
tel. 41 363-03-73
Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Nowej Słupi
Powiatowy Urząd Pracy
w Kielcach
Szukaj w BIP
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.