Skróty klawiszowe:
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
nowaslupia.bip.jur.pl
Wyświetl stronę główną » P R Z E T A R G I i INNE ZAM. » OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM-zmiana treści załączników
UWAGA!!!
W załącznikach nr 6a oraz 6b do SIWZ w §6 w pkt 1a Zamawiający omyłkowo podał niewłaściwą wartość kar umownych
W §6 pkt 1a otrzymuje brzmienie:
1. Zamawiający może dochodzić od Wykonawcy kar umownych w następujących wypadkach i wysokościach:
a) za zwłokę w wykonaniu dokumentacji w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy, liczonej od dnia wyznaczonego na wykonanie zamówienia do dnia faktycznego odbioru.
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami zamieszczona jest na stronie internetowej
www.nowaslupia.bip.jur.pl
1. Nazwa i adres zamawiającego Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26 – 006 Nowa Słupia
Tel. (0 41) 31-77-138 fax: (0 41) 31-77-221
ogłasza przetarg nieograniczony na: „Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę sieci wodociągowej
w m. Pokrzywianka Dolna, część m. Cząstków i część m. Stara Słupia (Podchełmie)”.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji w zakresie projektu budowlanego
i wykonawczego w zakresie:
Zadanie Nr 1 Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę sieci wodociągowej w m. Pokrzywianka Dolna, część m. Cząstków (wg załącznika graficznego Nr 5a)
Zadanie Nr 2 Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę sieci wodociągowej w m. Stara Słupia (wg załącznika graficznego Nr 5b)
3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji budowlanej :
Zadanie nr 1:
sieć wodociągowa ok. 7 500 mb
przyłącza wodociągowe ok. 60 sztuk
przepompowni ok. 1 szt.
inwentaryzacji drzew kolidujących z projektowaną infrastrukturą,
badań geotechnicznych podłoża gruntowego,
opracowanie wniosku o wydanie decyzji lokalizacji celu publicznego,
opracowanie wniosku o wydanie decyzji środowiskowej.
Zadanie nr 2:
sieć wodociągowa ok.2 200 mb
przyłącza wodociągowe ok. 25 sztuk
przepompowni ok. 1 szt.
inwentaryzacji drzew kolidujących z projektowaną infrastrukturą,
badań geotechnicznych podłoża gruntowego,
opracowanie wniosku o wydanie decyzji lokalizacji celu publicznego,
opracowanie wniosku o wydanie decyzji środowiskowej.
W ramach projektu sieci wodociągowej uzgodnić w ZUDP trasy i rzędne przewidywanych przyłączy.
W przypadku przejścia projektowaną siecią wodociągową przez drogę wojewódzką lub umieszczenia w/w sieci w pasie drogi wojewódzkiej Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dodatkowej dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę wydawanego przez Wojewodę Świętokrzyskiego.
4. Projekt powinien zawierać szczegółowy opis parametrów robót i technologii ich wykonania z podaniem obowiązujących norm z uwzględnieniem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz powinien zawierać opracowania wszystkich branż niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę:
Lp Rodzaj dokumentacji Ilość [sztuki]
1. Kompletna dokumentacja budowlano- wykonawcza
Branża wodociągowa [5]
2. Informacja o planowanym przedsięwzięciu [5]
3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót [5]
4. badanie podłoża gruntowego [5]
5. inwentaryzacja drzew [5]
6. informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia [5]
7. przedmiary robót [5]
8. kosztorysy inwestorskie [2]
Projekty budowlano-wykonawcze ze wszystkimi opracowaniami powinny być również zamieszczone na nośniku elektronicznym
i przekazane Zamawiającemu z kompletną dokumentacją (w formacie ogólnodostępnym).
5. Kod CPV: 74.23.20.00 -6
6. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
7. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych.
8. Termin wykonania zamówienia – od podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2008 r.
9. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku z późn. zmianami
• posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
• złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
• wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie,
• dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem do realizacji zamówienia, tj:
- projektantem branży sanitarnej z odpowiednimi uprawnieniami,
- projektantem sieci elektrycznej z odpowiednimi uprawnieniami,
wykażą przynależność w/w osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
10. Sposób dokonywania oceny spełniania powyższych warunków – zgodnie z SIWZ
11. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
Zadanie Nr 1
Wadium wynosi 600 PLN (słownie: sześćset zł)
Zadanie Nr 2
Wadium wynosi 400 PLN (słownie: czterysta zł)
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 03.01.2008 r.
Termin wniesienia wadium upływa dnia 04.12.2007r. o godz. 10.00.
12. Kryteria oceny ofert: - cena brutto 100 %
13. Formularz zawierający SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego pok. Nr 12 w godz. od 7.30 do 15.30, za zaliczeniem pocztowym albo na adres mailowy na pisemny wniosek Wykonawcy.
Cena formularza SIWZ wynosi 10 zł - w przypadku odbioru SIWZ osobiście lub za zaliczeniem pocztowym.
14. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego pok. Nr 7 (sekretariat) do dnia 04.12.2007r. do godz. 10:00
15. Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego – sala konferencyjna Urzędu Gminy w dniu upływu terminu składania ofert, tj. 04.12.2007 r. o godz. 10:45
16. Termin związania ofertą 30 dni, tj. do dnia 03.01.2008r.
17. Uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Agnieszka Widz – Ciosk, Eugeniusz Fijas, Anna Wójcikowska - w godz. 8.00 – 15.00 tel. (041) 31-77-138 Urząd Gminy Nowa Słupia.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.11.2007 r.
Zatwierdzam
WÓJT GMINY NOWA SŁUPIA
WIESŁAW JERZY GAŁKA
1645
Razy
czytano
445
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Urząd Gminy Nowa Słupia.
Data utworzenia: .
Wprowadził do systemu: Agnieszka Widz. Data wprowadzenia: 2007-11-16 16:11:16.
Zatwierdził do publikacji: Agnieszka Widz. Data publikacji: 2007-11-16 16:11:16.
Dokumenty
Rejestr zmian
2015-01-26 09:56 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2007-12-12 00:00 |
---|
Edycja artykułu - Agnieszka Widz |
2007-11-30 00:00 |
---|
Edycja artykułu - Agnieszka Widz |
2007-11-29 00:00 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Widz |
2007-11-29 00:00 |
---|
Edycja artykułu - Agnieszka Widz |
2007-11-16 00:00 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Widz |
2007-11-16 00:00 |
---|
Dodanie artykułu - Agnieszka Widz |
Archiwum:
Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:
Andrzej Gąsior
Burmistrz Miasta i Gminy
Nowa Słupia
Przyjmowanie skarg i wniosków - informacje
Godziny obsługi Interesantów:
PONIEDZIAŁEK: 7.30 - 15.30
WTOREK: 7.30 - 15.30
ŚRODA: 7.30 - 15.30
CZWARTEK: 7.30 - 15.30
PIĄTEK: 7.30 - 15.30
lub inny uzgodniony termin.
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG - KOMUNIKAT
Sesje Rady Miejskiej - on-line
Przewodniczący Rady Miejskiej - Zdzisław Dudzic
DYŻUR W KAŻDY CZWARTEK 10.00-12.00
przy sali konferencyjnej UMiG
tel . 41 3178-770
Miasto i Gmina Nowa Słupia
NIP 6572464005
REGON 291010406
kod TERYT 2604133
adres korespondencyjny:
26-006 Nowa Słupia, ul.Rynek 15
Kontakt:
skrzynka podawcza ePUAP:
/8cf2p6qd5k/skrytka
tel. 41 31-78-700
adres e-doręczenia:
AE:PL-52584-95124-UUAVC-17
email: urzad@nowaslupia.pl
Referat Gospodarki Komunalnej
i Ochrony Środowiska
Nowa Słupia, ul.Staszica 18
tel. 41 3177-622
tel. 41 363-03-72
tel. 41 363-03-73
Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Nowej Słupi
Powiatowy Urząd Pracy
w Kielcach
Szukaj w BIP
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.