Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zadanie pod nazwą

Wyświetl stronę główną » P R Z E T A R G I i INNE ZAM. » Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zadanie pod nazwą

Podtytuł: „Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia”

Przedmiar i dokumentacja projektowa (załączniki nr 9,10 do SWZ) -  do pobrania tutaj


INFORMACJA

dla Wykonawców nr 1

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

‚„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia".

Zamawiający działając na podstawie art. 135 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 – dalej ustawy) udziela odpowiedzi na pytania:

  1. W związku z rozległym zakresem zamówienia prosimy o udostępnienie przedmiarów robót w wersji ath lub innym edytowalnym formacie.

Odp.: Zamawiający nie posiada edytowalnej wersji przedmiarów.

  1. Proszę o podanie parametrów pomp (Q i H) jakie mają zostać dobrane dla pompowni w miejscowości Mirocice. Jaki jest zakres remontu? Cała pompownia, czyli zbiorniki z wyposażeniem, pompami oraz sterowaniem, czy tylko konkretne elementy? Jakie są wymagania co do automatyki/ szafy sterowniczej?
  • Parametry przepompowni ścieków w miejscowości Mirocice.

          Q- 11 l/s H- 18,1m

Zakres remontu przepompowni dotyczy wymiany korpusu (studni), wymiana armatury wraz z szafą sterowniczą.

Wymagania szafy sterowniczej, funkcje rozdzielnicy:

  • sterowanie pracą pomp: automatyczne lub ręczne,
  •  alternacja pracy pomp (zapobieganie nadmiernemu zużywaniu się pomp),
  • czasowe załączanie pomp w przypadku małego napływu cieczy,
  • załączenie dwóch pomp co 11 cykl, w celu zwiększenia ciśnienia w rurociągu tłocznym (w przypadku możliwości jednoczesnej pracy pomp),
  • pomiar poziomu ścieków za pomocą sondy hydrostatycznej oraz 2 pływaków,
  • zabezpieczenie pompy przed pracą „na sucho”,
  • możliwość spompowania ścieków poniżej suchobiegu,
  • awaryjne sterowanie pracą pomp poprzez dwa wyłączniki pływakowe (w przypadku awarii sondy hydrostatycznej lub sterownika PLC),
  • sygnalizacja optyczno – akustyczna stanów awaryjnych, z możliwością odłączenia sygnału akustycznego,
  • sygnalizacja pracy i awarii pomp,
  • opóźnienie startu drugiej pompy po powrocie zasilania,
  • niejednoczesny start pomp,
  • możliwość blokowania równoległej pracy pomp,
  • możliwość ustawienia limitu czasu pracy pomp,
  • zliczanie czasu pracy i ilości załączeń pomp – realizowane przez sterownik PLC,
  • możliwość awaryjnego zasilenia układu z agregatu prądotwórczego poprzez wtykę 400VAC
  • 5P,
  • podtrzymanie akumulatorowe obwodów 24VDC;
  • kontrola otwarcia rozdzielnicy oraz studni;
  • możliwość przekazu danych do centralnej dyspozytorni poprzez sieć GPRS

Dodatkowo szafa powinna posiadać zabezpieczenia :

  • zabezpieczenie różnicowoprądowe,
  • zabezpieczenie przeciwprzepięciowe klasy C,
  • zabezpieczenie od zaniku bądź złej kolejności faz napięcia zasilającego,
  • zabezpieczenie przeciążeniowe, termiczne silników pomp,
  • zabezpieczenie nadmiarowo-prądowe układu sterowania.
  1. Proszę o napisanie jakie warunki ma spełniać szafa sterująca pompownię sieciową w miejscowości Słupia. Obecne zapisy są zbyt ogólne. Jakie są wymagania co do szaf przy przepompowniach przydomowych? Jaka jest wymagana wysokość zbiorników poszczególnych pompowni przydomowych?

Odp.: Zakres szafy sterującej w miejscowości Nowa Słupia zgodnie z odpowiedzią na pytanie powyżej.

Zakres szaf przy przepompowniach domowych

  • zabezpieczenie pompy przed pracą „na sucho”,
  • możliwość spompowania ścieków poniżej suchobiegu,
  • awaryjne sterowanie pracą pomp poprzez dwa wyłączniki pływakowe (w przypadku awarii sondy hydrostatycznej lub sterownika PLC),
  • sygnalizacja optyczno – akustyczna stanów awaryjnych, z możliwością odłączenia sygnału akustycznego,
  • sygnalizacja pracy i awarii pomp,
  • możliwość ustawienia limitu czasu pracy pomp,
  • zliczanie czasu pracy i ilości załączeń pompy – realizowane przez sterownik PLC,
  • możliwość awaryjnego zasilenia układu z agregatu prądotwórczego poprzez wtykę 400VAC 5P,
  • podtrzymanie akumulatorowe obwodów 24VDC;
  •  kontrola otwarcia rozdzielnicy oraz studni;

Głębokość studni przydomowych powinna zapewnić min 0,5m między punktem załączenia pompy a punktem jej wyłączenia. Punkt załączenia powinien być 0,2m poniżej rzędnej dopływu kanału.

  1. Zbiornik pompowni sieciowej w Słupi zgodnie z dokumentacją ma być wykonany z PMB, natomiast w pozostałych częściach zadania, wszystkie zbiorniki są betonowe. Czy jest to błąd zapisu?

Odp.: Wszystkie zbiorniki należy zastosować z PMB.

  1. Zarówno w Dębnie, jak i Jeziorku zostały zapisane filtry antyodorowe w kominkach wentylacyjnych, w części dotyczącej Słupi już tego zapisu brak. Czy tam ma być, czy jest to błąd w zapisie?

Odp.: W zakresie przepompowni w Nowej Słupi ul. Chełmowa należy przewidzieć montaż filtrów antyodorowych.

  1. W związku z panującą sytuacją pandemiczną prosimy o zmianę zapisów umowy §I pkt 1: „Porozumiewanie się stron w sprawach związanych z wykonywaniem umowy odbywać się będzie poprzez zapisy w dzienniku budowy oraz w drodze korespondencji pisemnej doręczanej adresatom za pokwitowaniem", w taki sposób aby korespondencja elektroniczna była również wiążąca dla obu stron co usprawni proces realizacji umowy.

Odp.: Zamawiający pozostawia zapisy bez zmian.

  1. W związku z zapisami umowy §10 pkt 3: „,Wykonawca oświadcza i akceptuje fakt, iż zobowiązany jest finansować realizację przedmiotu niniejszej umowy w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego do czasu otrzymania środków z Promesy dotyczącej dofinansowania inwestycji z programu „Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, nr [ ] „ i ich wypłaty na zasadach określonych w § 11 poniżej. Jednocześnie strony postanawiają, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Beneficjenta", prosimy o informację jaki procent wartości lub jaka kwota każdego z zadań będących przedmiotem przetargu jest pokryta udziałem własnym Zamawiającego?

Odp.: Zgodnie z warunkami wynikającymi z programu Polski Ład całość udziału Zamawiającego stanowi 5 % i udział ten jest do całej inwestycji bez przyporządkowania do poszczególnych części.

  1. Zgodnie z zapisami umowy §1l pkt 1: „Zamawiający dopuszcza częściowe fakturowanie robót. Zapłata pozostałej części wynagrodzenia dla Wykonawcy nastąpi w trzech transzach, zgodnie z pkt. 2 i 3 poniżej". Proszę o odpowiedź co Zamawiający rozumie pod pojęciem „pozostała część wynagrodzenia" oraz jaka jest jej wielkość w stosunku do całości wynagrodzenia?

Odp.: Odpowiedź na pytanie znajduje się w ust. 2 § 11.

  1. W §10 pkt 5 umowy określono warunek: „W przypadku stwierdzenia wykonania zakresu robót w sposób niezgodny z dokumentacją (użycie materiałów innych niż w dokumentacji lub zadeklarowanych w złożonej ofercie oraz zastosowanie technologii niezgodnej z dokumentacją lub zadeklarowanej w złożonej ofercie) zamawiający pomniejszy wynagrodzenie za te roboty wykorzystując do tego ceny rynkowe lub w przypadku ich braku minimalne ceny sekocenbud i nałoży karę umowną zgodnie z zapisami umowy". Czy z uwagi na pojawiające się w udostępnionej dokumentacji przetargowej konkretne nazwy własne materiałów bądź producentów nie dopuszcza Zamawiający rozwiązań równoważnych?

Odp.: Przed zadaniem pytania należało zapoznać się z SWZ, proszę spojrzeć na ust. 3 w rozdziale III SWZ.

  1. Zgodnie z §19 pkt 9 umowy: „Koszt serwisowania, przeglądów gwarancyjnych łącznie z wymianą materiałów eksploatacyjnych zamontowanych urządzeń, w okresie gwarancji ponosi Wykonawca”. Koszty materiałów eksploatacyjnych są w dużej mierze zależne od sposobu użytkowania obiektu, a Wykonawca użytkownikiem obiektu nie będzie w związku z czym nie jest w stanie oszacować takich kosztów na etapie przetargu. Prosimy o usunięcie tego zapisu z projektu umowy.

Odp.: W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia prawidłowego działania przedmiotu zamówienia bez względu na sposób eksploatowania. Jedynie okoliczności zawinione przez Zamawiającego wyłączają taką odpowiedzialność. Zapis pozostaje bez zmian.

  1. Wysokość kary w §20 pkt 5 umowy: „za nieprzedłożenie do zaakceptowania projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub projektu jej zmiany za każdy stwierdzony przypadek w wysokości 2% wynagrodzenia brutto określonego w §10 ust. 1 umowy" oraz adekwatnie w §20 pkt 6 jest w ocenie Wykonawcy zbyt wysoka. Prosimy o zmianę wysokości na 1000 zł lub 2% wynagrodzenia brutto umowy podwykonawczej.

Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody.

  1. Wśród kar znajduję się zapis §20 pktl 1: „za odstąpienie od Umowy przez Zamawiającego (niezależnie czy na podstawie umowy czy też na podstawie ustawy) z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto określonego w §10 ust. 1 umowy". Prosimy o wprowadzenie adekwatnego zapisu o karze w przypadku odstąpienia od Umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Zmawiającego w wysokości 20% wynagrodzenia brutto określonego w §10 ust. 1 umowy.

Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody.

  1. W opisach technicznych projektów wykonawczych określono wodoszczelność studni betonowych W8 natomiast na schemacie studni podano W12. Jaki jest faktycznie wymagany parametr?

Odp.: Należy wziąć pod uwagę zapis z projektu wykonawczego – wodoszczelność W8.

  1. Zgodnie z załączoną dokumentacją dotyczącą robót na Ul. Chełmowej w Nowej Słupi w dniu 16.12.2008 r. została wydana opinia ZUDP r. przez Starostwo Powiatowe w Kielcach która traci ważność w przypadku nie zrealizowania projektu w okresie 3- lat od daty zatwierdzenia niniejszej opinii. Jaka jest sytuacja prawno-administracyjna przywołanej opinii na dzień dzisiejszy?

Odp.: Zamawiający posiada ważne pozwolenie na budowę.

  1. Zgodnie z załączoną dokumentacją przetargową ul. Chełmowej: „ konieczne jest zapewnienie przez Inwestora i na jego koszt objęcie prac ziemnych związanych z przedmiotową inwestycją ścisłym nadzorem archeologicznym". W związku z niewystępowaniem takiego kosztu w przedmiarach robót prosimy o potwierdzenie, że nadzór archeologiczny jest po stronie Zamawiającego.

Odp.: Nadzór archeologiczny po stronie Wykonawcy.

  1. Prosimy o wprowadzaniu w umowie zapisu o możliwości zmiany terminu wykonania umowy w przypadku konieczności wstrzymania robót na rzecz ewentualnych prac archeologicznymi.

Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę terminu.

  1. Proszę o zamieszczenie dokładniejszej dokumentacji wykonawczej ul. Chełmowej z uwagi na braki w opisach średnic studni co uniemożliwia weryfikację przedmiaru, skalkulowanie ceny ofertowej oraz późniejszą realizację.

Odp.: W dokumentacji zamieszczonej do przetargu na stronie 41 - opisane jest że na głównych ciągach sieci grawitacyjnej fi 200 zabudowane będą studnie betonowe fi 1200, natomiast na sięgaczach - studnie fi 1000.

  1. W opisie technicznym ul. Chełmowej podano studnie DN 1000 w ilości 33 kpl., w dalszej części opisu znajduj ę się wzmianka o 30 szt. tych studni a w przedmiarach nie ma ich w ogóle. W nawiązaniu do powyższego punku nie ma możliwości weryfikacji. Proszę o odpowiedź czy studnie DN 1000 występują w zakresie robót i jak tak w jakiej ilości?

Odp.: Studnie DN 1000 zabudowane są na przyłączach i nie wchodzą w zakres realizowany przez Zamawiającego.


INFORMACJA

dla Wykonawców nr 2

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

‚„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia".

Zamawiający działając na podstawie art. 135 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 – dalej ustawy) udziela odpowiedzi na pytania:

1. Proszę o zamieszczenie przedmiarów jako plików z Normy, czyli np. w rozszerzeniu ATH.

Odp.: Odpowiedzi udzielono w poprzedniej informacji dla wykonawców ( odpowiedź na pytanie nr 1 )

2. Czy zamawiający dopuszcza do inwestycji sieciowej w zakresie tłoczni ścieków urządzenia których zbiornik i separatory wykonane są ze stali S235JR lub odlewu aluminium pokryte na zewnątrz i wewnątrz powłoką antykorozyjną na bazie żywic które zapewniają klasę ochrony dla atmosfery o najwyższej korozyjności C5-M?

Odp.: Zamawiający dopuszcza zastosowanie powyższych zbiorników.

3. Czy zamawiający dopuszcza wgląd do rozdzielacza przez otwór serwisowy umieszczony w górnej części tłoczni ?

Odp.: Tak zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie.

4. W projekcie podano parametry pracy pomp w tłoczniach, natomiast brak jest informacji jaka jest wydajność tłoczni. Prosimy o uzupełnienie danych lub podanie bilansu ścieków.

Odp.: W projekcie dokonane zostały zapisy dotyczące wydajności tłoczni poprzez parametr mnimalnego przepływu Q ( l/s), który został obliczony do możliwości przepustowości rurociągu tłocznego. Ze względu na nierównomierności przepływu tłocznie ścieków w każdym momencie muszą posiadać możliwość przepompowania ścieków o zadanym przepływie.

5. Jakie zbiorniki należy zastosować do zabudowy tłoczni ścieków betonowe czy z PMB, skoro do przepompowni mają być z PMB?

Odp.: Zamawiający dopuszcza korpusy tłoczni z betonu zgodnie z dokumentacją projektową lub równoważne z PMB.

6. W zadaniu 1. do wykonania jest modernizacja przepompowni ścieków. 

W dokumentacji projektowej nie ma danych do doboru pomp. Proszę również  o informację czy w zakres zadania wchodzi wykonanie zbiornika przepompowni?

Odp.: W zakres modernizacji pompowni wchodzi również wymiana zbiornika wraz z wyposażeniem. Parametry pompowni zostały określone w poprzedniej informacji dla wykonawców nr 1 ( odpowiedź na pytanie nr 2 ).

7. Czy projektowane przepompownie, tłocznie ścieków i zestaw hydroforowy mają być wpięte do istniejącego systemu monitoringu? Jeśli tak to proszę o informację jaki system monitoringu obecnie Państwo posiadają?

Odp.: Nie mają być wpięte do istniejącego monitoringu. Należy stworzyć indywidualny system  do nowobudowanych obiektów.

8. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rur do kanalizacji sanitarnej bez wydłużonego kielicha ?

Odp.: Zamawiający nie dopuszcza zastosowanie takich rur.

9. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rur o innych parametrach ścieralności niż te wskazane w części SST-2 SSTWiORB ?

Odp.: Zamawiający nie dopuszcza. Ścieralność ma być zgodnie z normą wskazaną w SSTWiORB.

10. Czy Zamawiający wymaga zastosowania rur i kształtek kanalizacyjnych produkowanych z tego samego materiału?

Odp.: Tak wymaga ( nie dotyczy studzienek ).

11. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rur do kanalizacji sanitarnej rur bez potwierdzenia znakowania ich kryształem lodu, który to znak wskazuje na możliwości ich wbudowania w obszarach, gdzie budowa sieci jest prowadzona w temperaturach do -10 C°?

Odp.: Do budowy kanalizacji należy zastosować rury PVC-U lite, jednorodne produkowane zgodnie z normą PN-EN1401-1 i posiadające sztywność nominalną SN8 kN/m2, SDR34. Wszystkie rury muszą posiadać wydłużony kielich. W przypadku prowadzenia robót montażowych materiałów w temperaturach ujemnych należy zastosować materiały przystosowane do panujących warunków atmosferycznych. 

12. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rur do kanalizacji sanitarnej wyposażonych w uszczelki z innego rodzaju materiału niż te wskazane w zapisach części SST-2 SSTWiORB ?

Odp.: Rura wraz z uszczelką powinna być dostarczona jako komplet od tego samego dostawcy i spełniać normy stosowane do danej normy rury. 

13. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rur do kanalizacji sanitarnej, studzienek tworzywowych od różnych producentów ?

Odp.: Tak zamawiający dopuszcza.

14. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów studzienek tworzywowych niż polipropylen wskazany w części SST-2 SSTWiORB ?

Odp.: Tak zamawiający dopuszcza.

15. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie rur dla rurociągów tłocznych w technologii bezwykopowej typoszeregu SDR11 PN 16 bez umieszczonych fabrycznie przewodów w ściance rury ?

Odp.:  Zamawiający nie dopuszcza zastosowanie innego rozwiązania z uwagi na późniejszą eksploatację i możliwości dokładnego zlokalizowania rurociągu w terenie.

16. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany załącznika nr 6 do SWZ (Istotne postanowienia umowy o podwykonawstwo) & 8 w/w załącznika i dopuścić fakturowanie częściowe. Pozostawienie załącznika nr 6 do SWZ o niezmienionej treści, istotnie stawia podwykonawcę w sytuacji gorszej niż Generalnego Wykonawcę, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa, a także z pkt VIII pkt 2. SWZ postępowania tj. cytując: „Wykonawca jest zobowiązany do zawierania umów z podwykonawcami, uwzględniając regulacje odpowiadające postanowieniom zawartym w umowie z Zamawiającym. Postanowienia te nie mogą być bardziej rygorystyczne od tych wynikających z umowy z Zamawiającym na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w odniesieniu do wysokości i rodzaju kar umownych, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, czy też świadczenia zastępczego.”. Załącznik nr 2 do SWZ (projekt umowy głównej) w &11 dopuszcza fakturowanie częściowe przez Generalnego Wykonawcę.

Odp.:

Załącznik przedstawia istotne postanowienia umowy o podwykonawstwo, zapis dotyczący czuciowego fakturowania może być zmieniony przez Wykonawców podczas tworzenia umowy o podwykonawstwo.


INFORMACJA dla Wykonawców nr 3

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

‚„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia".

 

Zamawiający działając na podstawie art. 135 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 – dalej ustawy) udziela odpowiedzi na pytania:

1. Wnosimy o udostępnienie dokumentacji dotyczącej ław fundamentowych obiektu nr 1 (rysunki zbrojeniowe i zestawienie zbrojenia).

Odp.: Udostępniono rysunek konstrukcyjny ław fundamentowych - Poz. 9 dla obiektu Ob.1  w formacie pdf.

2. Zwracamy się z prośbą o doprecyzowanie konstrukcji posadzki stalowej wiaty przy obiekcie nr 1 ze względu na rozbieżności pomiędzy Projektem Wykonawczym, a przedmiarem robót.

Odp.: Warstwy przekrojowe posadzki wiaty przy obiekcie Ob.1 zgodnie z Projektem Wykonawczym (rys. nr A/5).

3. Zwracamy się z prośbą o udostępnienie dokumentacji dotyczącej płyt fibrobetonowych (przekroje konstrukcyjne).

Odp.: Płyty należny wykonać wg informacji i danych (w tym podanych wymiarów) zawartych w Projekcie Wykonawczym w pkt. 4.7.5 opisu technicznego branży arch.-konstr. oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Brak opracowania rysunkowego.

4. Jakie wymiary mają płyty fibrobetonowe?

Odp.: Płyty należny wykonać wg informacji i danych (w tym podanych wymiarów) zawartych w Projekcie Wykonawczym w pkt. 4.7.5 opisu technicznego branży arch.-konstr. oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Brak opracowania rysunkowego.

5. Wnosimy o podanie objętości nasypu (skarpy przy zbiornikach) do wykonania.

Odp.: Objętości gruntu do wbudowania w skarpę wynosi 1140m3. Podane ilości są orientacyjne, mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania prac.

6. Zwracamy się z prośbą o uzupełnienie przedmiaru budowlanego o pozycje dotyczące chodników przy obiektach.

Odp.: Łączna powierzchnia chodników wraz z opaskami wynosi  205m2. Chodniki należy wykonać zgodnie z opisem technicznym Projektu Wykonawczego.


INFORMACJA dla Wykonawców nr 4

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

‚„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia".

Zamawiający działając na podstawie art. 135 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 – dalej ustawy) udziela odpowiedzi na pytania:

1. Proszę o sprawdzenie podanych parametrów pracy pomp dla tłoczni P2 i P6. W jakiej jednostce jest podana wydajność 21,6, l/s czy m3/h. Biorąc pod uwagę "Informację dla Wykonawców nr 2, odpowiedź do pytania 4: "W projekcie dokonane zostały zapisy dotyczące wydajności tłoczni poprzez parametr minimalnego przepływu Q (l/s), który został obliczony do możliwości przepustowości rurociągu tłocznego. Ze względu na nierównomierności przepływu tłocznie ścieków w każdym momencie muszą posiadać możliwość przepompowania ścieków o zadanym przepływie". Przyjmując 21,6 l/s            i średnicę rurociągów tłocznych fi 90 mm otrzymujemy prędkość przepływu 5,08m/s, która nie jest zalecana. Średnica przewodów tłocznych powinna być dobierana w taki sposób, by prędkość przepływu ścieków w przewodach mieściła się w granicy od 0,7 do 2,5 m/s.

Odp.: W projekcie błędnie podano jednostkę przepływu. Dla tłoczni ścieków P2 i P6 należy przyjąć przepływ  21,6 m3/h  co przekłada się  na wydajność  6 l/s.

2. Proszę także o doprecyzowanie mocy pomp dla tłoczni P2.

Odp.: Moc pomp uzależniona jest od producenta pomp. Podane moce pomp w projekcie są danymi orientacyjnymi, które w zależności od wybranego dostawcy pomp mogą się różnić.

Dla Tłoczni P2 szacowana moc jednej pompy wynosi 7,7 kW (400V) .  W tłoczni należy uwzględnić możliwość pracy dwóch pomp jednocześnie.

3. Czy tłocznie P2 i P6 będą wpięte w system monitoringu ?

Odp.: Tłocznie ścieków P2 i P6 należy ująć w monitoringu.


INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ

NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

dotyczy postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na:

„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia”

                Zamawiający Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) zamieszcza informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

 

Zadanie nr 1: 15 270 757,54 zł brutto.

Zadanie nr 2: 4 486 887,85 zł brutto.

Zadanie nr 3: 516 900,46 zł brutto.


 

Zbiorcze zestawienie ofert w postępowaniu na:

Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena brutto

1

„WOD-GAZ” Zakład Robót Inżynieryjno – Transportowych

Czesław Sztuk

28-130 Stopnica

 

Zadanie 2:

455.000,00 złotych

Zadanie 3:

4.197.000,00 złotych

2

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe

Kodrain

Justyna Kozieł

25-415 Kielce,

Zadanie 3:

545 000,00 złotych

3

„GABAMA” Marian Gajek

26-026 Obice

Zadanie 3:

297 086,48 złotych

4

IBG Instalbud Sp. z o.o.

35-105 Rzeszów

Zadanie 1:

28 044 000,00 złotych

Zadanie 2:

6 073 740,00 złotych

Zadanie 3:

645 750,00 złotych

5

Lider Konsorcjum:

„ADMA” Zakład Remontowo – Budowlany

Marian Adamczyk

28-200 Staszów

Partner Konsorcjum:

Przedsiębiorstwo Budowlano – Inżynieryjne „ADMA”

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

28-200 Staszów

Zadanie 1:

24 191 320,49 złotych

Zadanie 2:

3 867 367,40 złotych

Zadanie 3:

483 747,45 złotych

 


 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIUPOSTĘPOWANIA na Zadanie nr 1

Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, informuje, że w dniu 10.02.2022 r.
o godz. 12:00 odbyło się otwarcie ofert postępowania o zamówienie publiczne, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129), zwanej dalej „Pzp” pn. „Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia”, nr referencyjny: RGI.ZP.271.5.2021.

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021. poz. 1129 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na Zadanie nr 1 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie na Zadanie nr 1 unieważniono.


INFORMACJA  O  WYBORZE

OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Na zadanie nr 2

Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, informuje, że w dniu 10.02.2022 r. o godz. 12:00 odbyło się otwarcie ofert postępowania o zamówienie publiczne, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) [zwanej dalej także „ustawa Pzp”] pn. Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia.

W postępowaniu na zadanie 2 wpłynęły 3 oferty.

Po dokonaniu otwarcia zamawiający przystąpił do badania i oceny ofert, które zakończono w dniu 23.03.2022 r.

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 253 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że
w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez Wykonawcę: Lider Konsorcjum: „ADMA” Zakład Remontowo – Budowlany Marian Adamczyk, Staszów Partner Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowlano – Inżynieryjne „ADMA” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Staszów, która uzyskała najwyższą liczbę punktów:

Nr oferty

Firma (nazwa)

lub nazwisko oraz
siedziba wykonawcy

Ilość punktów w kryterium cena brutto

Ilość punktów w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

Ilość punktów w kryterium wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości   

Ilość punktów w kryterium

aspekty społeczne 

Ilość punktów razem

5

Lider Konsorcjum:

„ADMA” Zakład Remontowo – Budowlany Marian Adamczyk

Staszów

Partner Konsorcjum:

Przedsiębiorstwo Budowlano – Inżynieryjne „ADMA” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Staszów

60,00

15,00

20,00

5,00

100,00

Oferty pozostałych Wykonawców oceniono następująco:

Nr oferty

Firma (nazwa)

lub nazwisko oraz
siedziba wykonawcy

Ilość punktów w kryterium cena brutto

Ilość punktów w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

Ilość punktów w kryterium wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości   

Ilość punktów w kryterium

aspekty społeczne 

Ilość punktów razem

4

IBG Instalbud Sp. z o.o.

Rzeszów

38,20

15,00

20,00

5,00

78,20

 

 

Ponadto Zamawiający odrzucił z postępowania następujących Wykonawców:

 

Nr oferty

Firma (nazwa)

lub nazwisko oraz
siedziba wykonawcy

Powód odrzucenia oferty

1

„WOD-GAZ” Zakład Robót Inżynieryjno – Transportowych

Czesław Sztuk

Suchowola, Stopnica

Wykonawca w piśmie z dnia 03.03.2022 r. złożył pismo w którym poinformował, iż omyłkowo zostały wpisane kwoty na poszczególne zadania oraz, że nie jest w stanie zrealizować Zadania nr 2 za wskazaną w formularzu ofertowym kwotę.

W związku z powyższym Zamawiający uznał, że oferta zawiera rażąco niską cenęi odrzucił ją na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp.

 

INFORMACJA  O  WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Na zadanie nr 3

 

Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, informuje, że w dniu 10.02.2022 r. o godz. 12:00 odbyło się otwarcie ofert postępowania o zamówienie publiczne, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) [zwanej dalej także „ustawa Pzp”] pn. Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia.

 

W postępowaniu na zadanie 3 wpłynęło 5 ofert.

Po dokonaniu otwarcia zamawiający przystąpił do badania i oceny ofert, które zakończono w dniu 25.04.2022 r.

 

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 253 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że
w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez Wykonawcę: „GABAMA” Marian Gajek 26-026 Obice, która uzyskała najwyższą liczbę punktów:

Nr oferty

Firma (nazwa)

lub nazwisko oraz
siedziba wykonawcy

Ilość punktów w kryterium cena brutto

Ilość punktów w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

Ilość punktów w kryterium wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości   

Ilość punktów w kryterium

aspekty społeczne 

Ilość punktów razem

3

„GABAMA” Marian Gajek

26-026 Obice

60,00

0,00

20,00

2,00

82,00

 

 

Oferty pozostałych Wykonawców oceniono następująco:

 

Nr oferty

Firma (nazwa)

lub nazwisko oraz
siedziba wykonawcy

Ilość punktów w kryterium cena brutto

Ilość punktów w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

Ilość punktów w kryterium wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości   

Ilość punktów w kryterium

aspekty społeczne 

Ilość punktów razem

1

„WOD-GAZ” Zakład Robót Inżynieryjno – Transportowych

Czesław Sztuk

28-130 Stopnica

4,25

15,00

20,00

5,00

44,25

2

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe

KODRAIN

Justyna Kozieł

25-415 Kielce

32,71

15,00

20,00

5,00

72,71

4

IBG Instalbud Sp. z o.o.

35-105 Rzeszów

27,60

15,00

20,00

5,00

67,60

5

Lider Konsorcjum:

„ADMA” Zakład Remontowo – Budowlany

Marian Adamczyk

28-200 Staszów

 

Partner Konsorcjum:

Przedsiębiorstwo Budowlano – Inżynieryjne „ADMA”

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

28-200 Staszów

36,85

15,00

20,00

5,00

76,85

 

 

 

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2022-04-25 13:28

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-04-25 13:25

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-03-23 15:37

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-03-23 15:35

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-03-23 15:33

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-02-21 13:29

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-02-21 13:27

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-02-10 13:29

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-02-10 13:28

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-02-10 13:27

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-02-10 13:25

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-02-10 09:25

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-02-10 09:19

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-02-01 13:17

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-02-01 13:16

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-02-01 08:47

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-02-01 08:45

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-02-01 08:45

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-01-28 12:28

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-01-28 12:26

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-01-28 12:23

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-01-25 13:18

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-01-25 12:42

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-01-25 12:41

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-01-25 12:40

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-01-25 12:33

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-01-05 13:44

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-01-05 13:44

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-01-05 13:33

Dodanie artykułu - Mariusz Trepka

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta

Andrzej Gąsior
Burmistrz Miasta i Gminy
Nowa Słupia

Przyjmowanie skarg i wniosków - informacje


Godziny obsługi Interesantów:
PONIEDZIAŁEK: 7.30 - 15.30
WTOREK:     7.30 - 15.30
ŚRODA: 7.30 - 15.30
CZWARTEK: 7.30 - 15.30
PIĄTEK: 7.30 - 15.30
lub inny uzgodniony termin.


DYŻUR PSYCHOLOGA


ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG - KOMUNIKAT


Sesje Rady Miejskiej - on-line


Przewodniczący Rady Miejskiej - Rafał Piasecki
DYŻUR W KAŻDY CZWARTEK 10.00-12.00
przy sali konferencyjnej UMiG
tel . 41 3178-770


Miasto i Gmina Nowa Słupia

NIP 6572464005 
REGON 291010406

kod TERYT 2604133

adres korespondencyjny:

26-006 Nowa Słupia, ul.Rynek 15


Kontakt:

skrzynka podawcza ePUAP:
   
/8cf2p6qd5k/skrytka

tel. 41 31-78-700

adres e-doręczenia:

AE:PL-52584-95124-UUAVC-17

email: urzad@nowaslupia.pl


Referat Gospodarki Komunalnej
i Ochrony Środowiska
Nowa Słupia, ul.Staszica 18

tel. 41 3177-622

tel. 41 363-03-72

tel. 41 363-03-73


Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Nowej Słupi

TELEFONY


PLATFORMA ZAKUPOWA


Rzecznik Praw Obywatelskich


Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach

 

Powiatowy Urząd Pracy Kielce

Powiatowy Urząd Pracy
w Kielcach

System Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.