Skróty klawiszowe:
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
nowaslupia.bip.jur.pl
Wyświetl stronę główną » P R Z E T A R G I i INNE ZAM. » Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zadanie pod nazwą
Przedmiar i dokumentacja projektowa (załączniki nr 9,10 do SWZ) - do pobrania tutaj
INFORMACJA
dla Wykonawców nr 1
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
‚„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia".
Zamawiający działając na podstawie art. 135 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 – dalej ustawy) udziela odpowiedzi na pytania:
Odp.: Zamawiający nie posiada edytowalnej wersji przedmiarów.
Q- 11 l/s H- 18,1m
Zakres remontu przepompowni dotyczy wymiany korpusu (studni), wymiana armatury wraz z szafą sterowniczą.
Wymagania szafy sterowniczej, funkcje rozdzielnicy:
Dodatkowo szafa powinna posiadać zabezpieczenia :
Odp.: Zakres szafy sterującej w miejscowości Nowa Słupia zgodnie z odpowiedzią na pytanie powyżej.
Zakres szaf przy przepompowniach domowych
Głębokość studni przydomowych powinna zapewnić min 0,5m między punktem załączenia pompy a punktem jej wyłączenia. Punkt załączenia powinien być 0,2m poniżej rzędnej dopływu kanału.
Odp.: Wszystkie zbiorniki należy zastosować z PMB.
Odp.: W zakresie przepompowni w Nowej Słupi ul. Chełmowa należy przewidzieć montaż filtrów antyodorowych.
Odp.: Zamawiający pozostawia zapisy bez zmian.
Odp.: Zgodnie z warunkami wynikającymi z programu Polski Ład całość udziału Zamawiającego stanowi 5 % i udział ten jest do całej inwestycji bez przyporządkowania do poszczególnych części.
Odp.: Odpowiedź na pytanie znajduje się w ust. 2 § 11.
Odp.: Przed zadaniem pytania należało zapoznać się z SWZ, proszę spojrzeć na ust. 3 w rozdziale III SWZ.
Odp.: W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia prawidłowego działania przedmiotu zamówienia bez względu na sposób eksploatowania. Jedynie okoliczności zawinione przez Zamawiającego wyłączają taką odpowiedzialność. Zapis pozostaje bez zmian.
Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody.
Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody.
Odp.: Należy wziąć pod uwagę zapis z projektu wykonawczego – wodoszczelność W8.
Odp.: Zamawiający posiada ważne pozwolenie na budowę.
Odp.: Nadzór archeologiczny po stronie Wykonawcy.
Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę terminu.
Odp.: W dokumentacji zamieszczonej do przetargu na stronie 41 - opisane jest że na głównych ciągach sieci grawitacyjnej fi 200 zabudowane będą studnie betonowe fi 1200, natomiast na sięgaczach - studnie fi 1000.
Odp.: Studnie DN 1000 zabudowane są na przyłączach i nie wchodzą w zakres realizowany przez Zamawiającego.
INFORMACJA
dla Wykonawców nr 2
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
‚„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia".
Zamawiający działając na podstawie art. 135 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 – dalej ustawy) udziela odpowiedzi na pytania:
1. Proszę o zamieszczenie przedmiarów jako plików z Normy, czyli np. w rozszerzeniu ATH.
Odp.: Odpowiedzi udzielono w poprzedniej informacji dla wykonawców ( odpowiedź na pytanie nr 1 )
2. Czy zamawiający dopuszcza do inwestycji sieciowej w zakresie tłoczni ścieków urządzenia których zbiornik i separatory wykonane są ze stali S235JR lub odlewu aluminium pokryte na zewnątrz i wewnątrz powłoką antykorozyjną na bazie żywic które zapewniają klasę ochrony dla atmosfery o najwyższej korozyjności C5-M?
Odp.: Zamawiający dopuszcza zastosowanie powyższych zbiorników.
3. Czy zamawiający dopuszcza wgląd do rozdzielacza przez otwór serwisowy umieszczony w górnej części tłoczni ?
Odp.: Tak zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie.
4. W projekcie podano parametry pracy pomp w tłoczniach, natomiast brak jest informacji jaka jest wydajność tłoczni. Prosimy o uzupełnienie danych lub podanie bilansu ścieków.
Odp.: W projekcie dokonane zostały zapisy dotyczące wydajności tłoczni poprzez parametr mnimalnego przepływu Q ( l/s), który został obliczony do możliwości przepustowości rurociągu tłocznego. Ze względu na nierównomierności przepływu tłocznie ścieków w każdym momencie muszą posiadać możliwość przepompowania ścieków o zadanym przepływie.
5. Jakie zbiorniki należy zastosować do zabudowy tłoczni ścieków betonowe czy z PMB, skoro do przepompowni mają być z PMB?
Odp.: Zamawiający dopuszcza korpusy tłoczni z betonu zgodnie z dokumentacją projektową lub równoważne z PMB.
6. W zadaniu 1. do wykonania jest modernizacja przepompowni ścieków.
W dokumentacji projektowej nie ma danych do doboru pomp. Proszę również o informację czy w zakres zadania wchodzi wykonanie zbiornika przepompowni?
Odp.: W zakres modernizacji pompowni wchodzi również wymiana zbiornika wraz z wyposażeniem. Parametry pompowni zostały określone w poprzedniej informacji dla wykonawców nr 1 ( odpowiedź na pytanie nr 2 ).
7. Czy projektowane przepompownie, tłocznie ścieków i zestaw hydroforowy mają być wpięte do istniejącego systemu monitoringu? Jeśli tak to proszę o informację jaki system monitoringu obecnie Państwo posiadają?
Odp.: Nie mają być wpięte do istniejącego monitoringu. Należy stworzyć indywidualny system do nowobudowanych obiektów.
8. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rur do kanalizacji sanitarnej bez wydłużonego kielicha ?
Odp.: Zamawiający nie dopuszcza zastosowanie takich rur.
9. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rur o innych parametrach ścieralności niż te wskazane w części SST-2 SSTWiORB ?
Odp.: Zamawiający nie dopuszcza. Ścieralność ma być zgodnie z normą wskazaną w SSTWiORB.
10. Czy Zamawiający wymaga zastosowania rur i kształtek kanalizacyjnych produkowanych z tego samego materiału?
Odp.: Tak wymaga ( nie dotyczy studzienek ).
11. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rur do kanalizacji sanitarnej rur bez potwierdzenia znakowania ich kryształem lodu, który to znak wskazuje na możliwości ich wbudowania w obszarach, gdzie budowa sieci jest prowadzona w temperaturach do -10 C°?
Odp.: Do budowy kanalizacji należy zastosować rury PVC-U lite, jednorodne produkowane zgodnie z normą PN-EN1401-1 i posiadające sztywność nominalną SN8 kN/m2, SDR34. Wszystkie rury muszą posiadać wydłużony kielich. W przypadku prowadzenia robót montażowych materiałów w temperaturach ujemnych należy zastosować materiały przystosowane do panujących warunków atmosferycznych.
12. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rur do kanalizacji sanitarnej wyposażonych w uszczelki z innego rodzaju materiału niż te wskazane w zapisach części SST-2 SSTWiORB ?
Odp.: Rura wraz z uszczelką powinna być dostarczona jako komplet od tego samego dostawcy i spełniać normy stosowane do danej normy rury.
13. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rur do kanalizacji sanitarnej, studzienek tworzywowych od różnych producentów ?
Odp.: Tak zamawiający dopuszcza.
14. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów studzienek tworzywowych niż polipropylen wskazany w części SST-2 SSTWiORB ?
Odp.: Tak zamawiający dopuszcza.
15. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie rur dla rurociągów tłocznych w technologii bezwykopowej typoszeregu SDR11 PN 16 bez umieszczonych fabrycznie przewodów w ściance rury ?
Odp.: Zamawiający nie dopuszcza zastosowanie innego rozwiązania z uwagi na późniejszą eksploatację i możliwości dokładnego zlokalizowania rurociągu w terenie.
16. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany załącznika nr 6 do SWZ (Istotne postanowienia umowy o podwykonawstwo) & 8 w/w załącznika i dopuścić fakturowanie częściowe. Pozostawienie załącznika nr 6 do SWZ o niezmienionej treści, istotnie stawia podwykonawcę w sytuacji gorszej niż Generalnego Wykonawcę, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa, a także z pkt VIII pkt 2. SWZ postępowania tj. cytując: „Wykonawca jest zobowiązany do zawierania umów z podwykonawcami, uwzględniając regulacje odpowiadające postanowieniom zawartym w umowie z Zamawiającym. Postanowienia te nie mogą być bardziej rygorystyczne od tych wynikających z umowy z Zamawiającym na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w odniesieniu do wysokości i rodzaju kar umownych, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, czy też świadczenia zastępczego.”. Załącznik nr 2 do SWZ (projekt umowy głównej) w &11 dopuszcza fakturowanie częściowe przez Generalnego Wykonawcę.
Odp.:
Załącznik przedstawia istotne postanowienia umowy o podwykonawstwo, zapis dotyczący czuciowego fakturowania może być zmieniony przez Wykonawców podczas tworzenia umowy o podwykonawstwo.
INFORMACJA dla Wykonawców nr 3
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
‚„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia".
Zamawiający działając na podstawie art. 135 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 – dalej ustawy) udziela odpowiedzi na pytania:
1. Wnosimy o udostępnienie dokumentacji dotyczącej ław fundamentowych obiektu nr 1 (rysunki zbrojeniowe i zestawienie zbrojenia).
Odp.: Udostępniono rysunek konstrukcyjny ław fundamentowych - Poz. 9 dla obiektu Ob.1 w formacie pdf.
2. Zwracamy się z prośbą o doprecyzowanie konstrukcji posadzki stalowej wiaty przy obiekcie nr 1 ze względu na rozbieżności pomiędzy Projektem Wykonawczym, a przedmiarem robót.
Odp.: Warstwy przekrojowe posadzki wiaty przy obiekcie Ob.1 zgodnie z Projektem Wykonawczym (rys. nr A/5).
3. Zwracamy się z prośbą o udostępnienie dokumentacji dotyczącej płyt fibrobetonowych (przekroje konstrukcyjne).
Odp.: Płyty należny wykonać wg informacji i danych (w tym podanych wymiarów) zawartych w Projekcie Wykonawczym w pkt. 4.7.5 opisu technicznego branży arch.-konstr. oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Brak opracowania rysunkowego.
4. Jakie wymiary mają płyty fibrobetonowe?
Odp.: Płyty należny wykonać wg informacji i danych (w tym podanych wymiarów) zawartych w Projekcie Wykonawczym w pkt. 4.7.5 opisu technicznego branży arch.-konstr. oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Brak opracowania rysunkowego.
5. Wnosimy o podanie objętości nasypu (skarpy przy zbiornikach) do wykonania.
Odp.: Objętości gruntu do wbudowania w skarpę wynosi 1140m3. Podane ilości są orientacyjne, mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania prac.
6. Zwracamy się z prośbą o uzupełnienie przedmiaru budowlanego o pozycje dotyczące chodników przy obiektach.
Odp.: Łączna powierzchnia chodników wraz z opaskami wynosi 205m2. Chodniki należy wykonać zgodnie z opisem technicznym Projektu Wykonawczego.
INFORMACJA dla Wykonawców nr 4
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
‚„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia".
Zamawiający działając na podstawie art. 135 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 – dalej ustawy) udziela odpowiedzi na pytania:
1. Proszę o sprawdzenie podanych parametrów pracy pomp dla tłoczni P2 i P6. W jakiej jednostce jest podana wydajność 21,6, l/s czy m3/h. Biorąc pod uwagę "Informację dla Wykonawców nr 2, odpowiedź do pytania 4: "W projekcie dokonane zostały zapisy dotyczące wydajności tłoczni poprzez parametr minimalnego przepływu Q (l/s), który został obliczony do możliwości przepustowości rurociągu tłocznego. Ze względu na nierównomierności przepływu tłocznie ścieków w każdym momencie muszą posiadać możliwość przepompowania ścieków o zadanym przepływie". Przyjmując 21,6 l/s i średnicę rurociągów tłocznych fi 90 mm otrzymujemy prędkość przepływu 5,08m/s, która nie jest zalecana. Średnica przewodów tłocznych powinna być dobierana w taki sposób, by prędkość przepływu ścieków w przewodach mieściła się w granicy od 0,7 do 2,5 m/s.
Odp.: W projekcie błędnie podano jednostkę przepływu. Dla tłoczni ścieków P2 i P6 należy przyjąć przepływ 21,6 m3/h co przekłada się na wydajność 6 l/s.
2. Proszę także o doprecyzowanie mocy pomp dla tłoczni P2.
Odp.: Moc pomp uzależniona jest od producenta pomp. Podane moce pomp w projekcie są danymi orientacyjnymi, które w zależności od wybranego dostawcy pomp mogą się różnić.
Dla Tłoczni P2 szacowana moc jednej pompy wynosi 7,7 kW (400V) . W tłoczni należy uwzględnić możliwość pracy dwóch pomp jednocześnie.
3. Czy tłocznie P2 i P6 będą wpięte w system monitoringu ?
Odp.: Tłocznie ścieków P2 i P6 należy ująć w monitoringu.
INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ
NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
dotyczy postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na:
„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia”
Zamawiający Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) zamieszcza informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Zadanie nr 1: 15 270 757,54 zł brutto.
Zadanie nr 2: 4 486 887,85 zł brutto.
Zadanie nr 3: 516 900,46 zł brutto.
Zbiorcze zestawienie ofert w postępowaniu na:
„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia”
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena brutto |
1 |
„WOD-GAZ” Zakład Robót Inżynieryjno – Transportowych Czesław Sztuk 28-130 Stopnica
|
Zadanie 2: 455.000,00 złotych Zadanie 3: 4.197.000,00 złotych |
2 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Kodrain Justyna Kozieł 25-415 Kielce, |
Zadanie 3: 545 000,00 złotych |
3 |
„GABAMA” Marian Gajek 26-026 Obice |
Zadanie 3: 297 086,48 złotych |
4 |
IBG Instalbud Sp. z o.o. 35-105 Rzeszów |
Zadanie 1: 28 044 000,00 złotych Zadanie 2: 6 073 740,00 złotych Zadanie 3: 645 750,00 złotych |
5 |
Lider Konsorcjum: „ADMA” Zakład Remontowo – Budowlany Marian Adamczyk 28-200 Staszów Partner Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowlano – Inżynieryjne „ADMA” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 28-200 Staszów |
Zadanie 1: 24 191 320,49 złotych Zadanie 2: 3 867 367,40 złotych Zadanie 3: 483 747,45 złotych
|
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIUPOSTĘPOWANIA na Zadanie nr 1
Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, informuje, że w dniu 10.02.2022 r.
o godz. 12:00 odbyło się otwarcie ofert postępowania o zamówienie publiczne, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129), zwanej dalej „Pzp” pn. „Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia”, nr referencyjny: RGI.ZP.271.5.2021.
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021. poz. 1129 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na Zadanie nr 1 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie na Zadanie nr 1 unieważniono.
INFORMACJA O WYBORZE
OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Na zadanie nr 2
Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, informuje, że w dniu 10.02.2022 r. o godz. 12:00 odbyło się otwarcie ofert postępowania o zamówienie publiczne, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) [zwanej dalej także „ustawa Pzp”] pn. „Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia”.
W postępowaniu na zadanie 2 wpłynęły 3 oferty.
Po dokonaniu otwarcia zamawiający przystąpił do badania i oceny ofert, które zakończono w dniu 23.03.2022 r.
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 253 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że
w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez Wykonawcę: Lider Konsorcjum: „ADMA” Zakład Remontowo – Budowlany Marian Adamczyk, Staszów Partner Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowlano – Inżynieryjne „ADMA” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Staszów, która uzyskała najwyższą liczbę punktów:
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Ilość punktów w kryterium cena brutto |
Ilość punktów w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
Ilość punktów w kryterium wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości |
Ilość punktów w kryterium aspekty społeczne |
Ilość punktów razem |
5 |
Lider Konsorcjum: „ADMA” Zakład Remontowo – Budowlany Marian Adamczyk Staszów Partner Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowlano – Inżynieryjne „ADMA” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Staszów |
60,00 |
15,00 |
20,00 |
5,00 |
100,00 |
Oferty pozostałych Wykonawców oceniono następująco:
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Ilość punktów w kryterium cena brutto |
Ilość punktów w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
Ilość punktów w kryterium wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości |
Ilość punktów w kryterium aspekty społeczne |
Ilość punktów razem |
4 |
IBG Instalbud Sp. z o.o. Rzeszów |
38,20 |
15,00 |
20,00 |
5,00 |
78,20 |
Ponadto Zamawiający odrzucił z postępowania następujących Wykonawców:
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Powód odrzucenia oferty |
1 |
„WOD-GAZ” Zakład Robót Inżynieryjno – Transportowych Czesław Sztuk Suchowola, Stopnica |
Wykonawca w piśmie z dnia 03.03.2022 r. złożył pismo w którym poinformował, iż omyłkowo zostały wpisane kwoty na poszczególne zadania oraz, że nie jest w stanie zrealizować Zadania nr 2 za wskazaną w formularzu ofertowym kwotę. W związku z powyższym Zamawiający uznał, że oferta zawiera rażąco niską cenęi odrzucił ją na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. |
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Na zadanie nr 3
Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, informuje, że w dniu 10.02.2022 r. o godz. 12:00 odbyło się otwarcie ofert postępowania o zamówienie publiczne, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) [zwanej dalej także „ustawa Pzp”] pn. „Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia”.
W postępowaniu na zadanie 3 wpłynęło 5 ofert.
Po dokonaniu otwarcia zamawiający przystąpił do badania i oceny ofert, które zakończono w dniu 25.04.2022 r.
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 253 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że
w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez Wykonawcę: „GABAMA” Marian Gajek 26-026 Obice, która uzyskała najwyższą liczbę punktów:
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Ilość punktów w kryterium cena brutto |
Ilość punktów w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
Ilość punktów w kryterium wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości |
Ilość punktów w kryterium aspekty społeczne |
Ilość punktów razem |
3 |
„GABAMA” Marian Gajek 26-026 Obice |
60,00 |
0,00 |
20,00 |
2,00 |
82,00 |
Oferty pozostałych Wykonawców oceniono następująco:
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Ilość punktów w kryterium cena brutto |
Ilość punktów w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
Ilość punktów w kryterium wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości |
Ilość punktów w kryterium aspekty społeczne |
Ilość punktów razem |
1 |
„WOD-GAZ” Zakład Robót Inżynieryjno – Transportowych Czesław Sztuk 28-130 Stopnica |
4,25 |
15,00 |
20,00 |
5,00 |
44,25 |
2 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KODRAIN Justyna Kozieł 25-415 Kielce |
32,71 |
15,00 |
20,00 |
5,00 |
72,71 |
4 |
IBG Instalbud Sp. z o.o. 35-105 Rzeszów |
27,60 |
15,00 |
20,00 |
5,00 |
67,60 |
5 |
Lider Konsorcjum: „ADMA” Zakład Remontowo – Budowlany Marian Adamczyk 28-200 Staszów
Partner Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowlano – Inżynieryjne „ADMA” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 28-200 Staszów |
36,85 |
15,00 |
20,00 |
5,00 |
76,85 |
3641
Razy
czytano
7902
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Urząd Miasta i Gminy Nowa Słupia.
Data utworzenia: 2022-01-05.
Wprowadził do systemu: Mariusz Trepka. Data wprowadzenia: 2022-01-05 13:44:24.
Zatwierdził do publikacji: Mariusz Trepka. Data publikacji: 2022-01-05 13:44:24.
Dokumenty
Rejestr zmian
2022-04-25 13:28 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2022-04-25 13:25 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka |
2022-03-23 15:37 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka |
2022-03-23 15:35 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka |
2022-03-23 15:33 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2022-02-21 13:29 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2022-02-21 13:27 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka |
2022-02-10 13:29 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2022-02-10 13:28 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2022-02-10 13:27 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2022-02-10 13:25 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka |
2022-02-10 09:25 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2022-02-10 09:19 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka |
2022-02-01 13:17 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka |
2022-02-01 13:16 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2022-02-01 08:47 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2022-02-01 08:45 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka |
2022-02-01 08:45 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka |
2022-01-28 12:28 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2022-01-28 12:26 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2022-01-28 12:23 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka |
2022-01-25 13:18 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka |
2022-01-25 12:42 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2022-01-25 12:41 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2022-01-25 12:40 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2022-01-25 12:33 |
---|
Edycja artykułu - Mariusz Trepka |
2022-01-05 13:44 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka |
2022-01-05 13:44 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka |
2022-01-05 13:33 |
---|
Dodanie artykułu - Mariusz Trepka |
Archiwum:
Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:
Andrzej Gąsior
Burmistrz Miasta i Gminy
Nowa Słupia
Przyjmowanie skarg i wniosków - informacje
Godziny obsługi Interesantów:
PONIEDZIAŁEK: 7.30 - 15.30
WTOREK: 7.30 - 15.30
ŚRODA: 7.30 - 15.30
CZWARTEK: 7.30 - 15.30
PIĄTEK: 7.30 - 15.30
lub inny uzgodniony termin.
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG - KOMUNIKAT
Sesje Rady Miejskiej - on-line
Przewodniczący Rady Miejskiej - Rafał Piasecki
DYŻUR W KAŻDY CZWARTEK 10.00-12.00
przy sali konferencyjnej UMiG
tel . 41 3178-770
Miasto i Gmina Nowa Słupia
NIP 6572464005
REGON 291010406
kod TERYT 2604133
adres korespondencyjny:
26-006 Nowa Słupia, ul.Rynek 15
Kontakt:
skrzynka podawcza ePUAP:
/8cf2p6qd5k/skrytka
tel. 41 31-78-700
adres e-doręczenia:
AE:PL-52584-95124-UUAVC-17
email: urzad@nowaslupia.pl
Referat Gospodarki Komunalnej
i Ochrony Środowiska
Nowa Słupia, ul.Staszica 18
tel. 41 3177-622
tel. 41 363-03-72
tel. 41 363-03-73
Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Nowej Słupi
Powiatowy Urząd Pracy
w Kielcach
Szukaj w BIP
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.