Artykuł pochodzi ze strony: www.nowaslupia.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.nowaslupia.bip.jur.pl/artykuly/8635

Informacja o złożonej ofercie w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Podtytuł: – Stowarzyszenie Ficedula

Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia informuje, że w dniu 02.02.2023 r. organizacja pozarządowa działająca pod nazwą Stowarzyszenie Ficedula  złożyła wniosek o dofinansowanie realizacji zadania publicznego w ramach zadań z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym.

Złożony wniosek spełnia wymogi formalne oraz warunki określone w art. 19a ust.1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 z późn. zm.) tj. wysokość dofinansowania zadania publicznego nie przekracza kwoty 10.000,00 zł i zadanie będzie realizowane w okresie nie dłuższym niż 90 dni.

Zadanie powyższe oferent planuje realizować w okresie od 04.03.2023 r. do 01.06.2023 r. a wysokość środków o jaką podmiot wnioskuje wynosi 10.000,00 zł. Zachowane są wszelkie warunki określone w art. 19a ust. 6 ustawy tj. podmiot nie otrzymał w tym roku dotacji przekraczającej 20.000,00 zł przyznanych w tym trybie a także art. 19a ust. 7, co oznacza, że ze środków pozostających w dyspozycji Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia nie udzielono w roku 2022 w trybie art. 19a dotacji wyższych niż 20% budżetu przewidzianego na dotacje planowane w roku budżetowym.

Zadanie będzie polegało na kontynuacji warsztatów profilaktycznych mających na celu przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym. Motywem przewodnim projektu jest obcowanie z przyrodą, co przyczyni się do promowania aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu. Biorąc pod uwagę grupę adresatów, opis potrzeb, jak i opis działań należy uznać jego realizację za celową.

Zgodnie z art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia zamierza zlecić w/w organizacji pozarządowej realizację zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert. Kwota dofinansowania przyznana przez Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia to 10.000,00 zł.

Wobec powyższego Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia w myśl art. 19a ust. 4 wspomnianej wcześniej ustawy informuje, że w terminie 7 dni od zamieszczenia oferty w Biuletynie Informacji Publicznej, stronie internetowej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.

Uwagi można przesyłać drogą mailową na adres : urzad@nowaslupia.pl lub dostarczyć na adres: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Słupi ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia.

Po upływie wskazanego terminu i rozpatrzeniu ewentualnych uwag, Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia zawrze z oferentem umowę na realizację zadania publicznego.