Artykuł pochodzi ze strony: www.nowaslupia.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.nowaslupia.bip.jur.pl/artykuly/7817

Realizacja gminnego programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Nowa Słupia w 2021 r.

Burmistrz Miasta i Gminy Nowa S łupia informuje, że realizacja gminnego programu usuwania azbestu
i wyrobów zawieraj ących azbest na terenie gminy Nowa S łupia w 2021 r. jest współfinansowana ze środków
Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach w kwocie 52.268,50 zł/brutto
tj. - 39,316% kosztów kwalifikowanych zadania, ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Warszawie w kwocie 52.268,49 z ł/brutto tj. - 39,316% kosztów kwalifikowanych zadania
oraz z budżetu gminy Nowa Słupia w kwocie 28.407,53 z ł/brutto tj. - 21,368% kosztów kwalifikowanych zdania
a także 5.085,96 zł/brutto kosztów ca łkowitych zadania.
Koszt całkowity zadania wynosi - 138.030,48 z ł/brutto.