Artykuł pochodzi ze strony: www.nowaslupia.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.nowaslupia.bip.jur.pl/artykuly/7385

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY NOWA SŁUPIA z dnia 12 lutego 2021 r.

Podtytuł: o przedłużeniu terminu wydania decyzji na Budowa wolnostojących paneli fotowoltaicznych o mocy do 1MW, wraz z niezbędną infrastrukturą gwarantującą prawidłowe jej funkcjonowanie, na działkach oznaczonych nr ewid. 651/1 oraz 650/2 w miejscowości Rudki, gm. Nowa Słupia.

     Na podstawie art. 36 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia zawiadamia Strony postępowania o przedłużeniu terminu wydania decyzji o warunkach zabudowy polegającej na:

Postępowanie prowadzone jest na wniosek złożony przez Zakład Produkcji Artykułów Spożywczych „MISTER” Karol Binkowski, Ryszard Binkowski Sp. j., z siedzibą w Jeziorko 99C, 26-006

Nowa Słupia, reprezentowanej przez pełnomocnika – Panią Dorotę Wideł.

Powodem nie załatwienia przedmiotowej sprawy w terminie jest podział nieruchomości objętej inwestycją.

Przewidywany nowy termin załatwiania sprawy wyznacza się na dzień 31.03.2021 r.

Zgodnie z treścią art.  37 k.p.a. w przypadku:

1) nie załatwienia sprawy w terminie określonym w art. 35 k.p.a lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 k.p.a

2) gdy postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy

- stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie. Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, a jeżeli nie ma organu wyższego stopnia – bezpośrednio do organu prowadzącego postępowanie.

Po upływie wyżej wymienionego terminu zostanie podjęta decyzja główna. 

       W przypadku braku zastrzeżeń i wniosków obecność nie jest obowiązkowa.

Wniosek znajduje się w publicznie dostępnym wykazie prowadzonym przez Urząd Miasta i Gminy w Nowej Słupi, Referat Gospodarczo-Inwestycyjny, podinsp. ds. Planowania Przestrzennego i Budownictwa, pok. Nr 21.

Miejscem składania uwag i wniosków jest siedziba Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi ul. Rynek 15, pok. nr 21 w godzinach od 7.30 do 15.30.

Niniejsze obwieszczenie zamieszczono na:

- Tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi

- Tablicy ogłoszeń sołectwa Rudki

- Na stronie internetowej www.nowaslupia.bip.jur.pl

Data publicznego ogłoszenia: 12.02.2021 r. Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.