Artykuł pochodzi ze strony: www.nowaslupia.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.nowaslupia.bip.jur.pl/artykuly/7300

Zarządzenie Nr 3/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 5 stycznia 2021 r.

Podtytuł: w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania: „Sprzedaż autobusu JELCZ L090M ( rok produkcji - 2000) stanowiącego własność Gminy Nowa Słupia”.

Działając na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Do przeprowadzenia postępowania powołuje się Komisję przetargową w składzie:

 1. Marek Partyka – Przewodniczący Komisji 

2. Zbigniew Siennicki – Sekretarz Komisji

3. Marek Miśkiewicz – Członek Komisji

3. Jerzy Grzegorczyk – Członek Komisji

§ 2.

Zadaniem Komisji Przetargowej będzie:

- ustalenie wartości autobusu Jelcz L090M  ( rok produkcji - 2000) przeznaczonego do sprzedaży, która będzie ceną wywoławczą przetargu nieograniczonego ustnego ( licytacji),

- opracowanie ogłoszenia o sprzedaży,

- opracowanie Regulaminu nieograniczonego przetargu ustnego,

- przeprowadzenie przetargu i sporządzenie protokołu z jego przebiegu..

§ 3.

Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.