Artykuł pochodzi ze strony: www.nowaslupia.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.nowaslupia.bip.jur.pl/artykuly/7184

Zarządzenie Nr 137/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 12 listopada 2020 r.

Podtytuł: w sprawie powołania Komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) oraz art. 19 ust. 2, ust. 3, art. 20a, art. 21 ust. 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§1

Powołuje się Komisję do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:

  1. Marek Partyka                                 - przewodniczący,
  2. Agata Sitek                                      - sekretarz,
  3. Szymon Markiewicz                         - członek,
  4. Jacek Brożyna                                 - członek,
  5. Ewelina Brzozowska                        - członek.

§2

  1. Komisja o której mowa w ust. 1 jest powołana w celu przygotowania i przeprowadzenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie p.n. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych oraz uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych do oddania inwestycji do eksploatacji dla zadania „Budowa ujęcia wody wraz ze Stacją Uzdatniania Wody i zbiornikiem wyrównawczym w msc. Bartoszowiny w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
  2. Komisja realizuje zdania określone w ustawie Prawo zamówień publicznych.
  3. Oprócz wykonywania obowiązków związanych z członkostwem w komisji przetargowej,  Pan Szymon Markiewicz i Pan Jacek Brożyna sprawować będą nadzór nad realizacją udzielonego zamówienia w czasie obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa
    w ust. 1.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.