Artykuł pochodzi ze strony: www.nowaslupia.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.nowaslupia.bip.jur.pl/artykuly/7180

Zarządzenie Nr 136/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 5 listopada 2020 r.

Podtytuł: w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

            Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 713) oraz art. 19 ust. 1 i ust. 3 i art. 21 ust. 1 ustawy

z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), zarządza się co następuje:

§ 1

Powołuje się Komisję do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:

  1. Alojzy Jakóbik - przewodniczący,
  2. Tomasz Meus - sekretarz,
  3. Jacek Brożyna – członek,
  4. Justyna Górecka – członek,
  5. Michał Jasiak – członek.

§ 2

  1. Komisja, o której mowa w §1 jest powołana w celu przygotowania i przeprowadzenia zgodnie
    z obowiązującymi przepisami, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie p.n. „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Nowa Słupia”.
  2. Komisja realizuje zadania określone w ustawie Prawo zamówień publicznych.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.