Artykuł pochodzi ze strony: www.nowaslupia.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.nowaslupia.bip.jur.pl/artykuly/7151

Zarządzenie Nr 122/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 14 października 2020 r.

Podtytuł: w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej do przeprowadzenia likwidacji składników majątku ( wyposażenia) będącego na stanie Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi przekazanych do użytkowania na rzecz Szkoły Podstawowej w Pokrzywiance.

 

Na podstawie art.30 ust.2 pkt 3 , art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ) zarządzam, co następuje :

§ 1

  1. Powołuję Komisję Likwidacyjną do przeprowadzenia likwidacji zużytych składników majątku będących na stanie Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi, przekazanych do użytkowania stowarzyszeniom prowadzącym szkoły podstawowe tj. : Szkoły Podstawowej w Pokrzywiance.
  2. W skład Komisji, o której mowa w ust. 1 wchodzą :
  1. Agnieszka Lewandowska – Przewodnicząca Komisji,
  2. Nina Kozłowska – Członek Komisji,
  3. Ewelina Kozłowska – Członek Komisji.

                                                                                                       § 2

  1. Komisja dokona oceny przydatności składników likwidowanego majątku, które podlegają likwidacji.
  2. Komisja sporządzi protokół likwidacji, który podpisują wszystkie osoby uczestniczące w czynnościach.

§ 3

Rozpoczęcie prac Komisji ustala się na dzień 19.10.2020 r. a jej zakończenie na dzień 23.10.2020 r.

§ 4

Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącej Komisji.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.