Zarządzenie Nr 115/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 30 września 2020 r.
Podtytuł: w sprawie powołania Komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) oraz art. 19 ust. 2, ust. 3, art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§1
Powołuje się Komisję do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:
- Alojzy Jakóbik - przewodniczący,
- Tomasz Meus - sekretarz,
- Marek Partyka - członek
- Agata Sitek - członek
- Ewelina Brzozowska - członek,
- Paweł Wróblewski - członek.
§2
- Komisja, o której mowa w ust. 1 jest powołana w celu przygotowania i przeprowadzenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie p.n. „Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej
w Nowej Słupi”.
- Komisja realizuje zdania określone w ustawie Prawo zamówień publicznych.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.