Artykuł pochodzi ze strony: www.nowaslupia.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.nowaslupia.bip.jur.pl/artykuly/6556

Zaproszenie na posiedzenie Komisji stałych Rady Gminy. 25 listopada 2019 r. g.9.00

Uprzejmie zapraszam na wspólne posiedzenie stałych Komisji Rady Miejskiej, które odbędzie się dnia 25 listopada 2019 r. (poniedziałek) o godz. 9:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi, ul. Rynek 15.

Temat posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Stwierdzenie quorum, przedstawienie porządku posiedzenia.
  3. Wybór przewodniczącego posiedzenia.
  4. Przedstawienie protokołu ze wspólnego posiedzenia stałych Komisji Rady Miejskiej
    z dnia 29 października 2019r.
  5. Zaopiniowanie projektów uchwał:
  1. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Nowa Słupia na lata 2019 – 2033,
  2. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2019 rok,
  3. w sprawie obniżenia ceny 1 dt żyta do celów wymiaru podatku rolnego,
  4. w sprawie ustalenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
  5. w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości,
  6. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
  7. w sprawie opłaty targowej,
  8. w sprawie ustalenia stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz zwolnienia w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym,
  9. w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości,
  10. w sprawie zmiany Uchwały nr VIII/23/15 Rady Gminy Nowa Słupia z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Nowa Słupia,
  11. w sprawie zmiany Uchwały Nr XVI/83/19 Rady Miejskiej w Nowej Słupi z dnia 26 września 2019 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Nowa Słupia,
  12. w sprawie zmiany Uchwały Nr XVI/84/19 Rady Miejskiej w Nowej Słupi z dnia 26 września 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
    w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  1. Sprawy różne.
  2. Zamknięcie obrad.

                                                      Przew. Rady Miejskiej
                                                          /-/ Jerzy Roman