Artykuł pochodzi ze strony: www.nowaslupia.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.nowaslupia.bip.jur.pl/artykuly/6552

Informacja

Podtytuł: w sprawie składania wniosków dot. opłaty jednorazowej oraz uzyskania z tego tytułu bonifikaty na podstawie uchwały nr XVII/96/19 w sprawie określenia wysokości oraz warunków udzielania bonifikaty od opłat jednorazowych z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe stanowiących własności Gminy Nowa Słupia w prawo własności tych gruntów.

Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia uprzejmie informuje, że w dniu 30 października 2019 r. Rada Miejska w Nowej Słupi podjęła uchwałę nr XVII/96/19 w sprawie określenia wysokości oraz warunków udzielania bonifikaty od opłat jednorazowych z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe stanowiących własności Gminy Nowa Słupia w prawo własności tych gruntów.

W związku z powyższym podmioty chętne do wniesienia wyżej wymienionej opłaty jednorazowej oraz uzyskania z tego tytułu bonifikaty mogą składać w tej sprawie wnioski. Zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty jednorazowej należy złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy w Nowej Słupi ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia w godzinach funkcjonowania urzędu.

Wzór wniosku oraz klauzuli RODO dostępny jest na stronie internetowej http://www.nowaslupia.bip.jur.pl/ w zakładce „Spis spraw”®”Karty usług – budownictwo, nieruchomości” http://www.nowaslupia.bip.jur.pl/artykuly/6544 lub w Urzędzie Miasta i Gminy
w Nowej Słupi w pokoju nr 21.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 041 317-87-41