Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zadanie pod nazwą

Wyświetl stronę główną » P R Z E T A R G I i INNE ZAM. » Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zadanie pod nazwą

Podtytuł: „Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia”

Dokumentacja przetargowa do pobrania - tutaj

UWAGA

Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert. Aktualnie obowiązujący termin składania ofert to 23.03.2022 r.

INFORMACJA

dla Wykonawców nr 1

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia"

Zamawiający informuje, iż w związku z problemami technicznymi ogłoszenie o zmianie ogłoszenia,
w zakresie zmiany terminu składania i otwarcia ofert, nie zostało przesłane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Obowiązujący i prawidłowy termin składania i otwarcia wskazano w SWZ, tj. 21.03.2022 r.

W zamieszczonym w dniu 09.03.2022 r. ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ wystąpiła rozbieżność
w zakresie terminu składania i otwarcia ofert.

W związku z zaistniałą sytuacją oraz koniecznością sprostowania ogłoszenia Zamawiający wydłuży w/w termin o czas niezbędny na zapoznanie się ze zmianą.


INFORMACJA

dla Wykonawców nr 2

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia"

Zamawiający działając na podstawie art. 135 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 – dalej ustawy) udziela odpowiedzi na pytania:

Pytanie nr 1:

Wykonawca zwraca się do Zamawiającego z zapytaniem dot. Sekcji V SWZ - „Podmiotowe środki dowodowe” ust 9. Pkt 3. czy opisywane w SWZ „ 3 ostatnie lata obrotowe odnoszą się do 3 ostatnich zamkniętych lat obrotowych tj. roku 2018, 2019, 2020 (Wykonawca zwraca uwagę na fakt, iż sprawozdania za rok 2021 są w trakcie przygotowywania).

Dodatkowo, zwracamy się z prośbą o uściślenie formatu danych w jakim złożone ma być sprawozdanie finansowe jako podmiotowy środek dowodowy, zgodnie z Sekcją XIV SWZ „Opis sposobu przygotowania oferty/' Zamawiający dopuszcza następujące formaty danych: .pdf, .doc .docx, .rtf, .xps, .odt oparzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca zwraca uwagę na fakt iż sprawozdania finansowe sporządzane są w formacie danych .xml, którego to nie ujęto w w/w spisie formatów danych.

Wykonawca w trakcie przygotowywania dokumentów niezbędnych do udziału w postępowaniu zauważa też, iż podpisy osób upoważnionych do podpisania sprawozdań finansowych podpisywane elektronicznym kwalifikowanym podpisem weryfikują się jako „niekompletnie zweryfikowany", z uwagi na to, iż upłynął okres ważności kwalifikowanego podpisu elektronicznego, którym te podpisy zostały złożone. Czy powinny być one potwierdzane aktualnym podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy?

Wykonawca, zwraca się z propozycją o dopuszczenie możliwości samodzielnego pobrania przez Zamawiającego sprawozdań finansowych oraz sprawozdania z badania przez firmę audytorską, które to są dostępne w bazie https://ekrs.ms.gov.pl w zakładce przeglądanie dokumentów finansowych lub dopuszczenie do złożenia sprawozdania finansowego w formie tabeli w formacie .pdf potwierdzonej przez głównego księgowego oraz osobę upoważnioną z ramienia spółki.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż 3 ostatnie lata obrotowe odnoszą się do zamkniętych lat. Ponadto Zamawiający informuje, iż dokumenty muszą zostać złożone w formacie danych umożliwiającym zapoznanie się treścią dokumentu, za pomocą bezpłatnego i ogólnodostępnego programu oraz opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z wymaganiami w SWZ. Zamawiający nie wyraża zgody na możliwość samodzielnego pobrania dokumentów.

Pytanie nr 2:

W związku z rozbieżnością pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu a SWZ zamówienia, w zakresie konieczności obycia wizji lokalnej (w ogłoszeniu Sekcja VI), prosimy o informację czy złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż nie wymaga odbycia wizji lokalnej i wiążące są zapisy SWZ. Zamawiający dokona sprostowania ogłoszenia we wskazanym zakresie.

Pytanie nr 3:

Wykonawca zwraca się do Zamawiającego z, wnioskiem o usunięcie wymagania konieczności posiadania przez firmy produkujące urządzenia certyfikatów ISO 9001, PN-EN 1090-2 ISO 38340. W ocenie Wykonawcy utrzymanie w/w wymagań wpływa znacząco na ograniczenie konkurencyjności i sprowadza się do konieczności zakupu urządzeń tylko od jednego producenta. Zamawiający ogranicza tym samym możliwość złożenia ofert cenowych, stanowiących podstawę oferty cenowej na realizację zamówienia, podmiotom nie posiadającym certyfikatów ISO 9001, PN EN 1090-2 ISO 3834-2. Dodatkowo zasadnym   staję się nadmienić, iż na terenie UE od producentów wymaga się nadawania znaku CE na swoje urządzenia — dodatkowe wymagania niepotrzebnie spowodują zwiększenie oferowanej ceny zadania.

Odpowiedź:

Zamawiający wyraża zgodę na usunięcie wskazanych certyfikatów.


INFORMACJA

dla Wykonawców nr 3

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia"

Zamawiający działając na podstawie art. 138 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 – dalej ustawy) modyfikuje treść SWZ:

Zamawiający informuje, iż dokonał sprostowania rozbieżności pomiędzy ogłoszeniem
o zamówieniu a SWZ, w zakresie odbycia wizji lokalnej, tj. nie wymaga odbycia wizji lokalnej przez Oferentów.

Ponadto Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert. Aktualnie obowiązujący termin składania ofert to 23.03.2022 r.

Zamawiający modyfikuje treść SWZ w:

1. rozdziale XI ust. 1 SWZ, który po modyfikacji otrzymuje brzmienie:

1. Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert przez okres 90 dni tj. do dnia 20.06.2022 r.

2. rozdziale XV ust. 2 SWZ, który po modyfikacji otrzymuje brzmienie:

2. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 23.03.2022 r. do godz. 09:00.

3. rozdziale XVI ust. 1 SWZ, który po modyfikacji otrzymuje brzmienie:

1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.03.2022 r. o godzinie 12:00.


INFORMACJA

dla Wykonawców nr 4

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia"

Zamawiający działając na podstawie art. 135 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 – dalej ustawy) udziela odpowiedzi na pytania:

Pytanie nr 1:

Według opisu technicznego w przypadku wykonywania odcinków sieci bezwykopowo metodą przewiertów bezpośrednią rurą medialną należy stosować rury  kamionkowe  przeciskowe,  glazurowane  zgodne  z  ATV-161, natomiast na rysunkach PZT występują opisy rur stalowych. Proszę o podanie z jakiego materiału mają być użyte do przewiertów.

Odpowiedź:

W przypadku wykonywania odcinków sieci bezwykopowo metodą przewiertów bezpośrednią rurą medialną należy zastosować rury opisane w projekcie wykonawczym oraz STWiOR - rury SDR 11 PN 16  wzmocnione wykonane z polietylenu PE 100RC (RC – Crack Resistance).

Rury stalowe należy zabudować we wskazanych miejscach na PZT. Rury stalowe służą w tym przypadku jako rury ochronne.


INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ

NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

dotyczy postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego pn:

„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia”

 Zamawiający Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) informuje, że kwota  jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 26 001 547,12 zł brutto.

 


Zbiorcze zestawienie ofert

w postępowaniu na:

Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowa Słupia

 

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena brutto

1

Lider Konsorcjum:

„ADMA” Zakład Remontowo – Budowlany

Marian Adamczyk

Staszów

 

Partner Konsorcjum:

Przedsiębiorstwo Budowlano – Inżynieryjne „ADMA”

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Staszów

27 800 000,00

2

Przedsiębiorstwo Budowlane „Budomont” sp. z o.o.

Rzeszów

23 422 275,00 zł

 

 

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2022-04-12 13:32

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-03-23 14:12

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-03-23 14:11

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-03-23 09:11

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-03-23 09:08

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-03-18 13:28

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-03-18 13:27

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-03-18 11:17

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-03-18 11:14

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-03-18 11:14

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-03-17 13:59

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-03-17 13:58

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-03-16 08:43

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2022-03-16 08:42

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-03-09 15:53

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2022-03-09 15:52

Dodanie artykułu - Mariusz Trepka

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta

Andrzej Gąsior
Burmistrz Miasta i Gminy
Nowa Słupia

Przyjmowanie skarg i wniosków - informacje


Godziny obsługi Interesantów:
PONIEDZIAŁEK: 7.30 - 15.30
WTOREK:     7.30 - 15.30
ŚRODA: 7.30 - 15.30
CZWARTEK: 7.30 - 15.30
PIĄTEK: 7.30 - 15.30
lub inny uzgodniony termin.


DYŻUR PSYCHOLOGA


ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG - KOMUNIKAT


Sesje Rady Miejskiej - on-line


Przewodniczący Rady Miejskiej - Rafał Piasecki
DYŻUR W KAŻDY CZWARTEK 10.00-12.00
przy sali konferencyjnej UMiG
tel . 41 3178-770


Miasto i Gmina Nowa Słupia

NIP 6572464005 
REGON 291010406

kod TERYT 2604133

adres korespondencyjny:

26-006 Nowa Słupia, ul.Rynek 15


Kontakt:

skrzynka podawcza ePUAP:
   
/8cf2p6qd5k/skrytka

tel. 41 31-78-700

adres e-doręczenia:

AE:PL-52584-95124-UUAVC-17

email: urzad@nowaslupia.pl


Referat Gospodarki Komunalnej
i Ochrony Środowiska
Nowa Słupia, ul.Staszica 18

tel. 41 3177-622

tel. 41 363-03-72

tel. 41 363-03-73


Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Nowej Słupi

TELEFONY


PLATFORMA ZAKUPOWA


Rzecznik Praw Obywatelskich


Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach

 

Powiatowy Urząd Pracy Kielce

Powiatowy Urząd Pracy
w Kielcach

System Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.