Skróty klawiszowe:
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
nowaslupia.bip.jur.pl
Wyświetl stronę główną » Zarządzenia Burmistrza 2020 » Zarządzenia » Zarządzenie Nr 151/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 3 grudnia 2020 roku.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz.713 ze zm.) w związku z art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1057 ) oraz na podstawie uchwały Nr VIII/59/10 Rady Gminy Nowa Słupia z dnia 29 września 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tej organizacji, zarządza się co następuje:
§1
Ogłaszam rozpoczęcie konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie trybu powołania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
§2
Przedmiotem konsultacji jest rozpoznanie stanowiska organizacji pozarządowych w sprawie projektu uchwały dotyczącej trybu powołania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
§3
Konsultacje o których mowa w § 1 zostaną przeprowadzone w okresie od 4 grudnia 2020 roku do 11 grudnia 2020 roku.
§4
§5
§6
Po przeprowadzeniu konsultacji, projekt uchwały zostanie przedłożony do uchwalenia Radzie Miejskiej w Nowej Słupi.
§7
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta i Gminy Nowa Słupia.
§8
Zarządzenie podlega ogłoszeniu na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Nowej Słupi.
§9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do Zarządzenia Nr 151/2020
Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia
z dnia 3.12.2020 r.
Formularz zmian do projektu uchwały w sprawie trybu powołania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego
Lp. |
Stan zapisu w projekcie Programu wraz z nr rozdziału i punktem |
Sugerowana zmiana (konkretny sugerowany zapis rozdziału i punkt) |
Uzasadnienie |
|
|
|
|
Podmiot zgłaszający propozycje |
Dane kontaktowe |
Data wypełnienia |
|
|
|
Podpis osoby upoważnionej
……………………………
583
Razy
czytano
7231
Id
artykułu
Kategorie
Kategoria główna artykułu to: Zarządzenia Burmistrza 2020.
Artykuł występuje również w następujących, dodatkowych kategoriach:
Informacje
Źródło informacji: Urząd Miasta i Gminy Nowa Słupia.
Data utworzenia: 2020-12-03.
Wprowadził do systemu: Mariusz Trepka. Data wprowadzenia: 2020-12-03 14:45:39.
Zatwierdził do publikacji: Mariusz Trepka. Data publikacji: 2020-12-03 14:45:39.
Dokumenty
Rejestr zmian
2020-12-03 14:44 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka |
2020-12-03 14:44 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka |
2020-12-03 14:41 |
---|
Dodanie artykułu - Mariusz Trepka |
Andrzej Gąsior
Burmistrz Miasta i Gminy
Nowa Słupia
Przyjmowanie skarg i wniosków - informacje
Godziny obsługi Interesantów:
PONIEDZIAŁEK: 7.30 - 15.30
WTOREK: 7.30 - 15.30
ŚRODA: 7.30 - 15.30
CZWARTEK: 7.30 - 15.30
PIĄTEK: 7.30 - 15.30
lub inny uzgodniony termin.
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG - KOMUNIKAT
Sesje Rady Miejskiej - on-line
Przewodniczący Rady Miejskiej - Rafał Piasecki
DYŻUR W KAŻDY CZWARTEK 10.00-12.00
przy sali konferencyjnej UMiG
tel . 41 3178-770
Miasto i Gmina Nowa Słupia
NIP 6572464005
REGON 291010406
kod TERYT 2604133
adres korespondencyjny:
26-006 Nowa Słupia, ul.Rynek 15
Kontakt:
skrzynka podawcza ePUAP:
/8cf2p6qd5k/skrytka
tel. 41 31-78-700
adres e-doręczenia:
AE:PL-52584-95124-UUAVC-17
email: urzad@nowaslupia.pl
Referat Gospodarki Komunalnej
i Ochrony Środowiska
Nowa Słupia, ul.Staszica 18
tel. 41 3177-622
tel. 41 363-03-72
tel. 41 363-03-73
Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Nowej Słupi
Powiatowy Urząd Pracy
w Kielcach
Szukaj w BIP
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.