Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Opracowanie dokumentacji projektowej

Wyświetl stronę główną » P R Z E T A R G I i INNE ZAM. » Opracowanie dokumentacji projektowej

Podtytuł: na zadanie pod nazwą: Budowa kanalizacji i wodociągu w Nowej Słupi

UWAGA :

Zgodnie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadzono zmiany do treści SIWZ str. 3

 

 

OGŁOSZENIE

 

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami zamieszczona jest na stronie internetowej

 

www.nowaslupia.bip.jur.pl

 

1.         Nazwa i adres zamawiającego Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26 – 006 Nowa Słupia   

 

Tel. (0 41) 31-77-138  fax: (0 41) 31-77-221

 

ogłasza przetarg nieograniczony na: „Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pod nazwą: Budowa    

 

kanalizacji i wodociągu w Nowej Słupi.

 

2.         Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji w zakresie projektu budowlanego
i wykonawczego w zakresie (wg załącznika graficznego Nr 5)

 

3.         Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji budowlanej :

 

sieci kanalizacji sanitarnej ok. 2.500 mb

 

sieci wodociągowej ok. 1.300 mb

 

przepompowni- 1 szt.

 

inwentaryzacji drzew kolidujących z projektową infrastrukturą,

 

badań geotechnicznych podłoża gruntowego,

 

opracowanie wniosku o wydanie decyzji lokalizacji celu publicznego,

 

opracowanie wniosku o wydanie decyzji środowiskowej.

 

W ramach projektu kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej uzgodnić w ZUDP trasy i rzędne przewidywanych przyłączy.

 

4.         Projekt   powinien zawierać szczegółowy opis parametrów robót i technologii ich wykonania z podaniem  obowiązujących  norm  z  uwzględnieniem   specyfikacji  technicznych  wykonania i odbioru robót oraz powinien zawierać opracowania wszystkich branż niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę:

 

Lp

 

Rodzaj dokumentacji

 

Ilość

 

 [sztuki]

 

1.    

 

 

Kompletna dokumentacja budowlano- wykonawcza

 

Branża sanitarna

 

5

 

Branża wodociągowa

 

5

 

2.    

 

 

Informacja o planowanym przedsięwzięciu z podziałem robót na każdą branżę

 

5

 

3.    

 

 

specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót z podziałem robót na każdą branżę                                                    

 

5

 

4.    

 

 

badanie podłoża gruntowego z podziałem robót na każdą branżę                                                                                            

 

5

 

5.    

 

 

inwentaryzacja drzew

 

5

 

6.    

 

 

informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z podziałem robót na każdą branżę

 

5

 

7.    

 

 

przedmiary robót z podziałem robót na każdą ulicę i branżę

 

5

 

8.    

 

 

kosztorysy inwestorskie z podziałem robót na każdą ulicę i branżę

 

2

 

 

 

Projekty budowlano-wykonawcze ze wszystkimi opracowaniami powinny być również zamieszczone na nośniku elektronicznym
i przekazane Zamawiającemu z kompletną dokumentacją (w formacie ogólnodostępnym).

 

5.         Kod  CPV:  74.23.20.00 -6 

 

6.         Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

 

7.         Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

 

8.         Termin wykonania zamówienia – od podpisania umowy do dnia 30.04.2008 r.

 

9.         W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

 

·        posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku z późn. zmianami

 

·        posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

·        znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

 

·        spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 Prawo zamówień publicznych 

 

·        złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

·        wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie,

 

·        dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem do realizacji zamówienia, tj:

 

- projektantem branży sanitarnej z odpowiednimi uprawnieniami,

 

- projektantem sieci elektrycznej z odpowiednimi uprawnieniami,

 

  wykażą przynależność w/w osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

10.      Sposób dokonywania oceny spełniania powyższych warunków – zgodnie z SIWZ

 

11.      Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:

 

Wadium wynosi 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące zł)

 

Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 03.10.2007 r.

 

Termin wniesienia wadium upływa dnia 03.9.2007r. godz. 11.00.

 

12.      Kryteria oceny ofert:  - cena brutto 100 %

 

13.      Formularz  zawierający  SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego pok. Nr 4 w godz. od 7.30 do 15.30, za zaliczeniem pocztowym albo na adres mailowy na pisemny wniosek Wykonawcy.

 

Cena formularza SIWZ  wynosi  10 zł  - w przypadku odbioru SIWZ osobiście lub za zaliczeniem pocztowym.

 

14.      Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego  pok. Nr 1 (sekretariat) do dnia 03.09.2007r. do godz. 11:00

 

15.      Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego – sala konferencyjna Urzędu Gminy  w dniu upływu terminu składania ofert, tj. 03.09.2007 r. o godz. 11:30

 

16.      Termin związania ofertą 30 dni, tj. do dnia 03.10.2007r.

 

17.      Uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

 

Agnieszka Widz – Ciosk, Eugeniusz Fijas, Anna Wójcikowska - w godz. 8.00 – 15.00 tel. (041) 31-77-138 Urząd Gminy Nowa Słupia.

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.08.2007 r.

 

 

 

 

 

 

 

Zatwierdzam

 

 

 

 

 

                                                                                                            Wiesław Jerzy Gałka

 

                                                                                                            Wójt Gminy Nowa Słupia

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2015-01-26 09:53

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2007-08-23 00:00

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2007-08-23 00:00

Edycja artykułu - Mariusz Trepka

2007-08-23 00:00

Dodanie załącznika/ załączników - Mariusz Trepka

2007-08-17 00:00

Edycja artykułu - Agnieszka Widz

2007-08-17 00:00

Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Widz

2007-08-17 00:00

Dodanie artykułu - Agnieszka Widz

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta

Andrzej Gąsior
Burmistrz Miasta i Gminy
Nowa Słupia

Przyjmowanie skarg i wniosków - informacje


Godziny obsługi Interesantów:
PONIEDZIAŁEK: 7.30 - 15.30
WTOREK:     7.30 - 15.30
ŚRODA: 7.30 - 15.30
CZWARTEK: 7.30 - 15.30
PIĄTEK: 7.30 - 15.30
lub inny uzgodniony termin.


DYŻUR PSYCHOLOGA


ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG - KOMUNIKAT


Sesje Rady Miejskiej - on-line


Przewodniczący Rady Miejskiej - Rafał Piasecki
DYŻUR W KAŻDY CZWARTEK 10.00-12.00
przy sali konferencyjnej UMiG
tel . 41 3178-770


Miasto i Gmina Nowa Słupia

NIP 6572464005 
REGON 291010406

kod TERYT 2604133

adres korespondencyjny:

26-006 Nowa Słupia, ul.Rynek 15


Kontakt:

skrzynka podawcza ePUAP:
   
/8cf2p6qd5k/skrytka

tel. 41 31-78-700

adres e-doręczenia:

AE:PL-52584-95124-UUAVC-17

email: urzad@nowaslupia.pl


Referat Gospodarki Komunalnej
i Ochrony Środowiska
Nowa Słupia, ul.Staszica 18

tel. 41 3177-622

tel. 41 363-03-72

tel. 41 363-03-73


Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Nowej Słupi

TELEFONY


PLATFORMA ZAKUPOWA


Rzecznik Praw Obywatelskich


Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach

 

Powiatowy Urząd Pracy Kielce

Powiatowy Urząd Pracy
w Kielcach

System Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.