Artykuł pochodzi ze strony: www.nowaslupia.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.nowaslupia.bip.jur.pl/artykuly/7155

Zarządzenie Nr 125/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 20 października 2020 r.

Podtytuł: w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 122/2020 z dnia 14 października 2020 roku w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej do przeprowadzenia likwidacji składników majątku (wyposażenia) będącego na stanie Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi przekazanych do użytkowania na rzecz Szkoły Podstawowej w Pokrzywiance.

Zarządzenie Nr 125/2020

Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia

z dnia 20 października 2020 roku

 

Na podstawie art. 30 ust.2 pkt 3, art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 713) zarządzam, co następuje:

§ 1

Zmieniam zarządzenie Nr 122/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 14 października 2020 roku w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej do przeprowadzenia likwidacji składników majątku (wyposażenia) będącego na stanie Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi przekazanych do użytkowania na rzecz Szkoły Podstawowej w Pokrzywiance w ten sposób, że  § 1 ust 2 w/w zarządzenia otrzymuje brzmienie:

„2.W skład Komisji, o której mowa w ust. 1 wchodzą:

  1. Agnieszka Lewandowska – Przewodnicząca Komisji,
  2. Anna Kucharczyk – Członek Komisji,
  3. Ewelina Kozłowska – Członek Komisji.”

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącej Komisji.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.