Zarządzenie Nr 122/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 14 października 2020 r.
Podtytuł: w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej do przeprowadzenia likwidacji składników majątku ( wyposażenia) będącego na stanie Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi przekazanych do użytkowania na rzecz Szkoły Podstawowej w Pokrzywiance.
Na podstawie art.30 ust.2 pkt 3 , art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ) zarządzam, co następuje :
§ 1
- Powołuję Komisję Likwidacyjną do przeprowadzenia likwidacji zużytych składników majątku będących na stanie Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi, przekazanych do użytkowania stowarzyszeniom prowadzącym szkoły podstawowe tj. : Szkoły Podstawowej w Pokrzywiance.
- W skład Komisji, o której mowa w ust. 1 wchodzą :
- Agnieszka Lewandowska – Przewodnicząca Komisji,
- Nina Kozłowska – Członek Komisji,
- Ewelina Kozłowska – Członek Komisji.
§ 2
- Komisja dokona oceny przydatności składników likwidowanego majątku, które podlegają likwidacji.
- Komisja sporządzi protokół likwidacji, który podpisują wszystkie osoby uczestniczące w czynnościach.
§ 3
Rozpoczęcie prac Komisji ustala się na dzień 19.10.2020 r. a jej zakończenie na dzień 23.10.2020 r.
§ 4
Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącej Komisji.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.