Artykuł pochodzi ze strony: www.nowaslupia.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.nowaslupia.bip.jur.pl/artykuly/7148

Zarządzenie Nr 121/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 13 października 2020 r.

Podtytuł: w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

            Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 713) oraz art. 19 ust. 2 i ust. 3 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), zarządza się co następuje:

§ 1

Powołuje się Komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w składzie:

  1. Jacek Brożyna            - przewodniczący,
  2. Michał Jasiak              - sekretarz,
  3. Justyna Górecka         - członek.

§ 2

Komisja została powołana w celu przygotowania i przeprowadzenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie ,,Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Nowa Słupia’’. Komisja realizuje zadania określone w ustawie Prawo zamówień publicznych. Ponadto Komisja będzie sprawowała nadzór nad realizacją udzielonego zamówienia w czasie obwiązywania umowy.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.