Artykuł pochodzi ze strony: www.nowaslupia.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.nowaslupia.bip.jur.pl/artykuly/7123

Zarządzenie Nr 115/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 30 września 2020 r.

Podtytuł: w sprawie powołania Komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) oraz art. 19 ust. 2, ust. 3, art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§1

Powołuje się Komisję do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:

  1. Alojzy Jakóbik                                 - przewodniczący,
  2. Tomasz Meus                                  - sekretarz,
  3. Marek Partyka                                - członek
  4. Agata Sitek                                      - członek
  5. Ewelina Brzozowska                        - członek,
  6. Paweł Wróblewski                          - członek.

§2

  1. Komisja, o której mowa w ust. 1 jest powołana w celu przygotowania i przeprowadzenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie p.n. „Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej
    w Nowej Słupi”.
  2. Komisja realizuje zdania określone w ustawie Prawo zamówień publicznych.

 

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.