ZASADY I TRYB POSTEPOWANIA PRZY OPRACOWANIU AKTÓW ORGANÓW GMINY
Rada Gminy uchwala uchwały: 1) o znaczeniu wewnętrznym, 2) stanowiące prawo miejscowe, Uchwały podlegają rejestracji. Rejestr znajduje się w sekretariacie Rady
Wójt wydaje akty w formie: 1) zarządzeń, 2) dyspozycji, 3) decyzji administracyjnych, postanowień.
1.Projekty aktów wydawanych przez radę gminy i wójta przygotowują właściwi merytorycznie pracownicy Urzędu. 2.Za poprawność formalno – prawną przygotowywanych projektów odpowiada sekretarz gminy i radca prawny.
Oprócz rejestru uchwał i zarządzeń Urząd prowadzi zbiór: 1) wniosków i uchwał komisji rady, 2) interpelacji i wniosków radnych, 3) skarg i wniosków, 4) wydanych upoważnień i pełnomocnictw.